משפט

פרץ לרכב ונסע לאכול שווארמה - כך הלאפה הסגירה את הגנב

פורץ רכבים מאזור חדרה נתפס לאחרונה על ידי משטרת ישראל - והכול תודות למנת שווארמה. הגנב אותר על ידי המשטרה תודות לפעילות שביצע בכרטיס האשראי שגנב מרכב שפרץ אליו
מערכת ice |  2
שווארמה (צילום pixabay)
פורץ רכבים מאזור חדרה נתפס לאחרונה על ידי משטרת ישראל - והכול תודות למנת שווארמה. לפי כתב מאקו, שמעון איפרגן, הגנב אותר על ידי המשטרה תודות לפעילות שביצע בכרטיס האשראי שגנב מרכב שפרץ אליו.
לפי הנתונים, הגנב, א', פרץ למכונית של תושב חדרה בשבוע שעבר וגנב ממנו ציוד אישי וכרטיס אשראי. לאחר המעשה הפורץ נסע לקנות מנת שווארמה במסעדה מקומית ואפילו החנה את רכבו בסמוך למסעדה. על האוכל שילם בעזרת כרטיס אשראי שזה הרגע גנב.
לאחר זמן מה בעל האשראי גילה שפרצו לו לרכב ושביצעו מספר רכישות עם כרטיס האשראי שלו, ולא רק לשם רכישת שווארמה. התברר כי הגנב עשה שימוש באשראי כדי לרכוש לעצמו נעליים וביגוד. לאור זאת פנה הקורבן למשטרה והגיש תלונה. 
בעזרת אותה פעילות בכרטיס אשראי הצליחו חוקרי תחנת המשטרה המקומית לעקוב אחר מסלולו של הפורץ, ובעזרת צילומי אבטחה הצליחו לראות את המיקום בו החנה את רכבו ולאיזו מסעדת שווארמה הלך. התיעוד סייע למשטרה לעצור את החשוד. בעת זו נבדק אם ביצע פריצות נוספות באזור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגנב וכרטיס האשראי
    יואל שלב 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במגזר הערבי לגנב קוטעים את היד ואתם תחליטו מה לעשות
    סגור
  • 1.
    ממש סרט מצוייר רק בחדרה
    א 06/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כפי הנראה תחנת הכוח גורמת לכל מיני תופעות קודם כל מי ההזוי שמשאיר כרטיסי אשראי באוטו אולי כרטיס שאשתו לא יודעת עליו ? מגיע לו ושנית לא מדובר בגנב מדופלם כפי הנראה מדובר בעני מסכן שלא היה לו מה לאכול ומה ללבוש אכן אסור לגנוב אבל אפשר לחוס עליו הרבה יותר ממה שהיה מגיע לפרחות הנרקומניות שהבריחו קילוגרמים של סמים ולא קיבלו שום עונש כי הם ממשפחות עשירות ומקושרות
    סגור