משפט

הונאה על חשבון טונה ורביד פלוטניק: מי שדד מהקהל כסף?

תושב חצור הגלילית בשנות ה-30 לחייו נעצר על ידי המשטרה בחשד שהונה עשרות מעריצים של צמד הזמרים ומכר כרטיסים מזויפים, כל אחד מהם במאות שקלים ובסך הכל בסכום של עשרות אלפי שקלים. כעת, בית משפט השלום בקריית שמונה האריך את מעצרו.
מערכת ice | 
המופע המשותף של טונה ורביד פלוטניק (צילום מתוך האתר הרשמי)
במשך שבוע, טונה ורביד פלוטניק שלטו ביד רמה בלייב פארק בראשון לציון ולהטו בסדרת ההופעות יום אחרי יום שהביאו לשם מאות אלפי אנשים, אבל מסתבר שיש מי שניסה לנצל את הבאז האדיר סביב השניים ולהונות את הקהל.
על פי פרסום ב-YNET, תושב חצור הגלילית בשנות ה-30 לחייו נעצר על ידי המשטרה בחשד שהונה עשרות מעריצים של צמד הזמרים ומכר כרטיסים מזויפים, כל אחד מהם במאות שקלים ובסך הכל בסכום של עשרות אלפי שקלים. כעת, בית משפט השלום בקריית שמונה האריך את מעצרו.

על פי החשדות נגדו, אותו חשוד טען בפני קורבנות העוקץ כי יש תקלה עם הכרטיסים והתחייב לשלוח חדשים בהמשך, זאת רק לאחר שקיבל את כספם. אלו שהבינו כי נשדדו, פנו אל החשוד שהתחמק ואיים כי יעביר תמונות שלהם לאתרי פורנו ויפגע בבהם.
על פי YNET, תלונה ראשונה התקבלה במשטרה כבר ב-7 במאי, לאחר מכן הגיעו עוד מתלוננים רבים. רב-פקד גל פרקש, קצין חקירות ומודיעין במשטרת ירדן, הסביר: "הגענו עד כה ל-22 קורבנות, מרביתם תושבי מרכז הארץ שקנו את אותו זוג הכרטיסים שהוא רכש ושילמו עליהם בין 450 ל-1,000 שקלים".
עוד אמר: "הוצאנו נגדו צו חיפוש ומעצר ובחיפוש בביתו מצאנו דף שבו הוא מתעד את רשימת הקורבנות שלו, יותר מ-60 איש, ואנחנו פונים כעת אליהם וגובים תלונות". לדבריו, "קשה מאוד להחזיר את הגלגל לאחור לאחר מקרים מסוג זה ואנו קוראים לציבור להיות ערני במסירת כספים ופרטים מזהים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה