משפט

נער בן 15 נסחט: גנב מההורים תכשיטים ו-130 אלף שקל

אירוע סחיטה חריג בירושלים: הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שני עבריינים מוכרים, אהרון קוסובסקי (24) ושמעון רגב (21), בגין חטיפה, סחיטה ואיומים על נער בן 15. למרות הסעיפים החמורים התיק קרס בבית המשפט
מערכת ice | 
סחיטה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אירוע סחיטה חריג בירושלים: הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שני עבריינים מוכרים, אהרון קוסובסקי (24) ושמעון רגב (21), בגין חטיפה, סחיטה ואיומים על נער בן 15. למרות הסעיפים החמורים התיק קרס בבית המשפט.
לפי כתב מאקו, שמעון איפרגן, המקרה התרחש לפני כשמונה חודשים. במסגרתו, שני נערים בני 15 ו-16 הפכו קורבנות לסחיטה מצדם של העבריינים. הנערים רכשו מהצמד 200 גרם מריחואנה ושילמו על כך 3,000 שקל, אך העבריינים ממש לא הסתפקו בכך אחרי שגילו הנער הצעיר יותר מגיע ממשפחה מאוד עמידה.
לפי טענת הנער הם החלו לסחוט אותו ואיימו לפגוע בו אם לא יביא להם כסף. מרוב פחד הוא הצליח להיכנס לחשבונות הבנק של ההורים וגנב בשתי פעימות סכום כולל של 130 אלף שקל. כשהעבריינים לא הסתפקו בכך הם המשיכו לסחוט אותו ולטענת הנער הם איימו עליו בסכין ואפילו תלו אותו בחבלים מרגליו. לאור האירוע הוא הצליח לגנוב מההורים תכשיטים שהעניק לסוחטים.
לאחר שההורים גילו שכספים ותכשיטים נעלמו הם הצליחו לקבל הודאה מבנם והגישו תלונה במשטרה. לאחר חקירה הוחלט להגיש נגד העבריינים כתב אישום, אך התיק נתקל במחסור ניכר בראיות מוחשיות ולכן לא היה ניתן להוכיח שהאירוע בו הנער נתלה מרגליו אכן התרחש. לבסוף הסנגורים של העבריינים הצליחו להגיע להסדר טיעון עם התביעה ולכן נגזר על קוסובסקי עונש מאסר של שמונה חדשים, שכבר ריצה, ועל רכב שנת מאסר בפועל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה