משפט

פרשת העוברים נחתמת סופית: זו החלטת בית המשפט העליון

לאחר חודשים רבים של מלחמה ומאבק משפטי, בית המשפט העליון ופסק היום סופית בנושא מחדל העוברים באסותא. זו ההחלטה הכואבת של בית המשפט
מערכת ice | 
מחדל העוברים בבית החולים אסותא (צילום shutterstock, פייסבוק/ אסותא)
בשנה שעברה אחת הפרשות שהכי הסעירו את המדינה הייתה פרשת העוברים. אם הרתה בעזרת הליך החזרת עוברים בבית החולים אסותא בראשון לציון ובעיות בריאותיות שהתפתחו אצל העוברית טרם נולדה חשפו את האמת הנוראה: זו לא התינוקת של ההורים שנושאים אותה.
הפרשה נמשכה מספר חודשים כואבים ומורטי עצבים, עד שלאחר הלידה הוחלט להשאיר את התינוקת (שזקוקה לטיפול רפואי אדוק) תישאר אצל האם שילדה אותו ולא יתבצעו ניסיונות נוספים לאתר את ההורים הביולוגיים. בסוף דצמבר יצאו ההורים שעשויים להיות הוריה של התינוקת למלחמה, אך היום כתבת חדשות 12, יולן כהן, מעדכנת שהמאמצים שלהם עלו בתוהו.
כך כהן מצייצת: "פרשת העוברים באסותא: בית המשפט העליון דחה את בקשת המטופלות לדיון נוסף. פרשת העוברים באסותא לא צפויה להיפתח מחדש והילדה תישאר בחיק היולדת ובעלה".
אין ספק כי עבור ההורים שנותרו ללא תשובות מדובר בפסק דין כואב במיוחד. טרם ידוע מה תגובתם להחלטה השנויה במחלוקת הזו והאם ישנו דבר נוסף שהם יכולים לעשות בנושא במסגרת החוקית במדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה