משפט

מזעזע: ניסה לתקוף קטינה; הפרקליטות ויתרה על כתב האישום

גבר שניסה לתקוף מינית קטינה בת 8 והחזיק בתכנים פורנוגרפיים לא ספג כתב אישום. זה האחרון הגיע רק אחרי שניסה, והפעם הצליח, לבצע מעשים מגונים בקטינה אחרת בת 11
מערכת ice | 
התעללות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אירועי התקיפות המיניות בנשים ובקטינים פשוט לא נגמרים. פרסום של חדשות 13 חושף כי לאחרונה הוגש כתב אישום נגד גבר בשם מוסטפא טאוויל, אך הדבר קרה בתזמון ממש גרוע היות שלא מדובר על הקורבן הראשון שהמשטרה יודעת עליה.
על פי הפרסום, טאוויל ניסה לפתות קטינה בת 8 לרכבו, אך זו הקימה מהומה והצליחה להביא למעצרו. בזמן המעצר המשטרה גילתה כי טאוויל מחזיק בנייד שלו חומרים בעלי גוון פדופילי מובהק ובוטה ולכן ביקשה מהפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום.
למרות הבקשה, הפרקליטות החליטה לא להגיש את כתב האישום ועל כן טאוויל שוחרר - עד הפעם הבאה. ואכן, הפעם הזו הגיעה מהר מדי. מספר חודשים אחרי שחרורו טאוויל ניסה והצליח לפתות ילדה 11, וברכבו ביצע בה מעשים מגונים. לאחר שהמקרה השני יצא לאור החליטה הפרקליטות להגיש את כתב האישום.
הפרקליטות מסרה כי לאחר המקרה הראשון לא נמצאה הצדקה להחזיק את טאוויל במעצר ולכן הוא שוחרר, ובו בזמן המשטרה המשיכה בחקירתה. משמע, המקרה השני סיפק לפרקליטות את החומרים הרלוונטיים להגשת כתב אישום, אלא שאלו באו על חשבונה של ילדה שחייה עלולים להיהרס בעקבות אירוע כה טראומתי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה