משפט

תביעה בארה"ב: הברמן סילק ותקף יהודי במהלך דייט

עיתונאי יהודי מניו יורק הגיע לבר בברוקלין לדייט ראשון ולערב הזה הוא לא ציפה. הברמן במקום סירב לתת שירות, סילק אותו מהמקום ותקף אותו מילולית. בתמורה, הוא תובע את הברמן ואת המקום
מערכת ice | 
בית משפט (צילום freepik, pixabay)
עיתונאי יהודי מניו יורק מאשים שהוא הוטרד והושפל על ידי ברמן בבר בברוקלין – שסירב לשרת אותו וסילק אותו מהמקום בגלל דעותיו הציוניות.
אלעד אליהו בן ה-29 המגדיר את עצמו כ"יהודי-אמריקאי גאה", ציוני וכתב עצמאי – היה בדייט ראשון עם אישה ב- Swell Dive Bedford Stuyvesant כשהברמן אלווין דן ב-9 באפריל שאלה אותו אם הוא "באמת אלעד, וביטא את שמו בכוונה לא נכון", כך נכתב בתביעה אותו הגיש אליהו בבית המשפט העליון בברוקלין.

לאחר מכן דרש הברמן מאליהו לעזוב את המקום "או שהוא מתכוון להביך אותו", נכתב בתביעה שהוגשה ביום שישי האחרון. בנוסף, דן בן ה-31 מואשם כי כינה את אליהו "פשיסט ציוני".
אליהו החליט לעזוב את המקום ביחד עם הדייט שלו, אך הברמן לא הפסיק וצילם אותם יוצאים מהמקום והמשיך להטריד אותם ואמר "למה אתה מתרחק? זה אלעד, אני לא מאמין, לא מאמין שיש לו את הביצים לנהל חיי חברה".
דן המשיך לתקוף ואליהו מסר ל-NYPOST כי "הייתי מאוד נבוך" ושהוא מאוד כועס ומבוהל מהתקיפה המילולית, אך ניסה לשמור על קור רוח ולא להגיב. "חשבתי לעצמי לשמור על קור רוח ולא להגיב, לא התכוונתי להתחיל לצעוק כלום".
אליהו פנה באינסטגרם לבעלי הבר ולטענתם הבעיה שלו הייתה עם הברמן ולא עם המקום ולכן גם הם נתבעו בעקבות האירוע.
"תביעה זו מאירה אור על התנהגות אנטישמית שהתרחשה בבר הזה", טען בהצהרה עודן דינו של אליהו מארק שיריאן. "תנו למסר להישלח בקול רם וברור עם הגשת התביעה הזו, אם תתעסקו בהתנהגות אנטישמית תשלמו מחיר שנקבע על ידי חבר מושבעים בפיצויים על מעשיכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה