משפט

זעזוע בארה"ב: נער דפק על הדלת הלא נכונה ונורה בראשו

קשיש לבן בן 84 ירה פעמיים בנער בן 16, כהה עור, ללא שום סיבה נראית לעין. היום מוגש נגדו כתב אישום שעשוי להושיב אותו בכלא לשארית חייו. למרות זאת, בארה"ב זועמים על כך שהקשיש לא נעצר מיד וטוענים שהנער נורה עקב צבע עורו
מערכת ice | 
ראלף יארל (צילום KSHB 41 יוטיוב)
אמש (שני) דווח כי נער צעיר כהה עור, מקנזס בארה"ב, נורה בראשו ובידו על ידי גבר לבן וקשיש. בפרק זמן מאוד קצר האירוע עורר זעם רב ברחבי ארה"ב והסיבה העיקרית היא כמובן - גזענות.
האירוע התרחש כאמור ביום שני, ובמסגרתו הנער הצעיר ראלף יארל, בן 16 בלבד, היה בדרכו לאסוף את אחיו הקטנים מבית חבריהם. לצערו הוא טעה בזיהוי הבית ובמקום הוא דפק על דלתו של אנדרו ד. לסטר (84). לסטר לא חשב פעמיים וירה ביארל פעם אחת בראשו דרך חלון זכוכית, בלי אפילו לפתוח את הדלת. לאחר שפתח את הדלת הוא ירה בו שוב, הפעם ביד.
הבוקר רבים יכלו לשים לב לאין-ספור פוסטים של סלבס אמריקנים, בהם הם מגנים את האירוע, את הרקע הגזעני לכאורה, ובעיקר את העובדה שלסטר לא נעצר מייד לאחר שירה בנער החף מפשע. 
שעות ספורות לאחר שפונה הנער לבית החולים, המשטרה אכן עצרה את הקשיש והיום הוגשו נגדו שני כתבי אישום שעלולים להושיב אותו בכלא לשארית חייו. התובע בתיק ציין בפני העיתונות כי יש רקע גזעני לאירוע, אך סירב להרחיב.
חקירה נוספת לתוך האירוע גילתה כי מחוץ לביתו של הקשיש הוצבו שני שלטים; הראשון אומר שמתווכים לא מורשים להתקרב לבית, והשני שמעיד כי הבית מרושת במצלמות אבטחה. היות שלא היו עדים או תיעוד של האירוע כלל, לא ידוע אם הנער שם לב לשלטים לפני שדפק על הדלת.
בעת זו יארל נמצא בבית החולים תחת טיפול קפדני. מצבו אנוש, אך הרופאים מעידים כי הוא נלחם על חייו. הנשיא ביידן התייחס לאירוע טרם הגשת כתב האישום נגד הקשיש, ואמר כי הוא מתפלל לבריאותו של הנער ולכך שייעשה צדק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה