משפט

הגיטריסט של הלהקה האייקונית תובע את חבריו: זו הסיבה

הגיטריסט האייקוני של להקת מוטלי קרו תובע את חבריו בטענה שהתכנסו יחד כדי להדיח אותו מהלהקה, אחרי שפרש מסיבוב הופעות לפני שנה בעקבות מחלה כרונית וכואבת
מערכת ice |  1
מוטלי קרו (צילום ויקיפדיה)
גם חברים רבים לפעמים: הגיטריסט האגדי של להקת מוטלי קרו, מיק מארס, תובע את הלהקה אותה ייסד עם חבריו בשנת 1981, בטענה שהעיפו אותו לאחרונה מהלהקה רק בגלל מחלתו.
על פי כתב התביעה, שהוגש באמצעות עורך דינו אדווין מקפירסון, חברי הלהקה האחרים איחדו כוחות ותכננו להדיח יחדיו את מארס וזאת אחרי שפרש מסבב הופעות בעקבות מחלה כרונית שמקשה עליו לעלות על הבמה, והיא דלקת חוליות מקשחת.
לדבריו של מקפירסון: "זה מעבר לעצוב שאחרי 41 שנים ביחד, להקה תנסה להדיח את אחד מחבריה שלא יכול לעלות על הבמה בגלל מחלה. מיק נדחף מצד לצד יותר מדי זמן והפעם אנחנו לא ניתן לזה להימשך". המחלה ממנה מארס (71) סובל החלה להראות אותותיה כבר בגיל 27 וכעת היא הפכה לכואבת מנשוא.
בסתיו שעבר מארס הודיעה שלא ימשיך בסיבוב ההופעות, אך ימשיך להיות חלק מהלהקה והדבר הרגיע את המעריצים. התביעה הוגשה נגד החברים ניקי סיקס, וינס מיל וטומי לי ובה נרשם כי החברים בכוונה הסתירו מידע חשוב ממארס, אף שיש לו אחזקה חוקית של 25% בלהקה שהיא כבר מותג.
מארס גם טוען כי שחברי הלהקה ניסו לגרום לו לחתום על הסכם במסגרתו הוא יאבד את מרבית אחזקתו בלהקה, בתמורה לרק 5%, בעוד שהחברים עצמם תכננו לקחת לעצמם את שאר הרווחים. עורכת הדין של הלהקה טוענת כי מארס עזב את הלהקה לפני שנה ולכן היא לא חייבת לו דבר והיא גם לא מנעה ממנו דבר, אף שהוא חייב לה מיליונים שלא החזיר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראיתי הסרט
    עומרי 06/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבורה של מטומטמים שעשו מיליונים כי המזל האיר להם פנים. חבורה של טיפשים שכל מה שהם יודעים לעשות זה לזיין לבגוד אחד בשני לשתמש בסמים אההה כן וגם לשיר. טיפשים ללא הפסקה.
    סגור