משפט

מעצר בדקה ה-90: טרנסג'נדרית כמעט פתחה בירי בבית ספר

תקופה לא ארוכה אחרי שהתרחש אירוע ירי קטלני נוסף בבית ספר בארה"ב, משטרת קולורדו הצליחה לתפוס נערה טרנסג'נדרית שתכננה וכמעט ביצעה אירוע ירי נוסף בבית ספר יסודי בו למדה
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
שבועות ספורים אחרי שבית ספר נוסף בארה"ב היה זירה לאירוע ירי המוני שגבה חיים של ילדים ומורים, מתברר השבוע כי משטרת קולורדו עצרה צעירה בת 19, טנרנסג'נדרית, שתכננה לבצע פיגוע דומה בבית הספר היסודי בו למדה.
הטיפ למשטרה הגיע מצידה של אחותה שלך החשודה, ששמה החוקי הוא ויליאם וויתוורת', וזו טענה כי אחותה (לה היא קראה לילי) מדרת ללא הרף על אירועי ירי בבית ספר ומתנהגת באופן חריג. המשטרה מצאה את לילי כשהיא שיכורה על מיטתה, סביבה חורים ברצפה וזבל.
חיפוש בחדר העלה כי היא חיפשה כיצד לייצר פצצה וכי היא תכננה לבצע מפגע בבית הספר היסודי בו למדה באזור מגוריה. על פי הערכות הצעירה נמצאת בדיוק באמצע הליך לשינוי מין ותכננה את האירוע כחודש-חודשיים. המעצר התרחש זמן קצר לפני שהצעירה פעלה לפי התוכנית שלה.
במסגרת הממצאים השוטרים הבינו כי הצעירה כתבה מניפסט שתכניו טרם פורסמו. כמו כן, היא ניסתה לייצר נשק דרך הדפסה בתלת ממד. בעת זו השופט המקומי קבע ערבות בסך 75 אלף דולר. היא צפויה לעמוד לפניו בחמישי במאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה