משפט

חשד לנקמת דם: צעיר נעצר לאחר שדקר למוות את רוצח אמו

גבר צעיר בן 31 נעצר לאחרונה בארה"ב בחשד שרצח בדקירות את מי שנחשד ברצח אמו. המשטרה ממשיכה לחקור את האירוע וטרם קבעה אם המניע העיקרי לרצח בידי הצעיר היה נקמת דם
מערכת ice | 
זירת פשע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
גבר צעיר מאיידהו, ארה"ב, נעצר בשבוע שעבר לאחר שדקר לכאורה את הגבר שרצח את אמו. למרות החקירה המתנהלת בעת זו, לא ברור עדיין אם המניע לרצח היה המוות של האם.
האירועים החלו להתגלגל בתחילת שבוע שעבר עם מותה של מישל אי. לונה (52). לונה נמצאה ללא רוח חיים בעיר מגוריה, ועל גופה אותרו מספר פציעות דקירה. נתיחה לאחר המוות העידה כי לונה אכן נרצחה והמשטרה החלה לחפש אחר חסוס ר. אורוטיה (39) בחשד שרצח את לונה. הערכות המשטרה במקרה זה אינן ידועות.
עם זאת, ימים ספורים לאחר מכן המשטרה קיבלה דיווח על אירוע דקירה נוסף. הכוחות מצאו את החשוד אורוטיה ללא רוח חיים ברכבו בתחנת דלק, כשעל גופו גם כן פציעות דקירה. המשטרה עיכבה את הצעיר ראול אלכסנדר קואבס (31), בנה של לונה, לא רחוק מזירת הרצח ושם הוא נעצר בחשד לרצח של החשוד ברצח של אמו.
כאמור, ההערכה הבסיסית וכנראה הטבעית היא כי קואבס רצח במסגרת נקמת דם, אך המשטרה טרם אישרה סופית כי זה המניע היחיד באירוע ההזוי והמצער הזה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה