משפט

קבוצתו של הכדורגלן הישראלי שחשוד באונס: "אמר לנו שהוא חולה"

אחרי שכדורגלן פעיל ומוכר מאוד בליגת העל נעצר בחשד לביצוע עבירות מין בנערה בת 18, נחקר ונשלח למעצר בית של חמישה ימים, קבוצתו הגיבה: "הוא אמר לנו שהוא חולה ובגלל זה לא מגיע לאימונים. לא הייתי חושב שהוא מסוגל לעשות משהו כזה"
מערכת ice |  1
מעצר (צילום shutterstock, פלאש 90/ יוסי זמיר)
דרמה גדולה בכדורגל הישראלי: כדורגלן פעיל ומוכר מאוד בליגת העל חשוד בביצוע עבירות מין בנערה בת 18. השחקן נחקר שלשום (שישי) בתחנת המשטרה בגלילות, ולאחר מכן נשלח למעצר בית של חמישה ימים.
את התלונה נגדו הגישה אותה צעירה שאינה קטינה וגילה 18. השחקן נעדר ביומיים האחרונים מאימוני קבוצתו וימשיך להיעדר עד להודעה חדשה כמובן. אותו שחקן זומן לחקירה במשטרה, במסגרתה הוא לא מכחיש שהיה עם אותה צעירה וכי קיים עימה יחסי מין.
למרות זאת, השחקן טוען שיחסי המין בין השניים היו בהסכמה מלאה, בעוד המתלוננת טוענת שהיחסים בין השניים היו בניגוד לרצונה. משטרת ישראל ממשיכה לחקור את הנושא.
גורם בקבוצה אמר בשיחה ל-N12: "הוא אמר לנו שהוא חולה ובגלל זה לא מגיע לאימונים. עד עכשיו לא קיבלנו שום הודעה משום גוף רשמי, כולל הוא עצמו, על הסיבה להיעדרות או שקרה משהו. כמובן שעד שלא יתנו לנו אישור רשמי אנחנו לא נוכל להגיב באופן רשמי".
עוד מבהיר אותו גורם כי "לא הייתי חושב שהוא מסוגל לעשות משהו כזה. הוא בסך הכול בחור טוב. אני לא יכול להגיד מה נעשה ברגע שנקבל הודעה רשמית, אבל נכון לעכשיו מבחינתנו הוא במחלה בבית, למרות שמבחינת התקשורת הוא במעצר בית".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חולה ? חולה מין (ל"ת)
    mirie 04/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור