משפט

המשפט של גווינת' פאלטרו לא הסתיים? זה מה שהתובע מתכנן

יומיים בלבד לאחר ניצחונה בבית המשפט, הרופא שתבע את גווינת' פאלטרו רומז באמצעות עורכי הדין שלו כי הוא מתכנן לערער על ההחלטה ושידרוש משפט חוזר היות שהמשפט לא התנהל בצורה חוקית לכאורה
מערכת ice | 
גווינת' פאלטרו (צילום shutterstock)

ביום שישי דווח כי השחקנית גווינת' פאלטרו יצאה זכאית בתביעה שהוגשה נגדה על ידי רופא אשר שטען כי היא אחראית לתאונת סקי בה השניים היו מעורבים. חבר המושבעים החליט והכריז כי פאלטרו לא אשמה וכי היא בהתאם לבקשתה התובע ישלם לשחקנית דולר בלבד בתור פיצויים, וכי יכסה את ההוצאות המשפטיות שלה.

היום (א') יומיים בלבד לאחר ההכרעה בתיק, עורכי הדין של הרופא התובע, טרי סנדרסון, טוענים כי הוא בוחן את כל האפשרויות שלו, בהן בקשה למשפט חוזר או ערעור על החלטת חבר המושבעים.
 


טענתו העיקרית של הרופא מופנית כלפי השופט אשר אישר לעו"ד של פאלטרו לחקור את הרופא על דוכן העדים בצורה אישית מדי, שלא הייתה רלוונטית בפועל למשפט עצמו.

הרופא הגיש את תביעתו בשנת 2019 בסך 3.1 מיליון דולר וכאמור בטענה שפאלטרו היא זו שהתנגשה בו באתר הסקי בו שניהם שהו בשנת 2016. לטענתו לאחר ההתנגשות ביניהם הוא סבל מפציעות רבות, לצד נזקים למוחו שלא אפשרו לו לחזור למסלול חייו הרגיל. השופט בתביעה המקורית דחה את הטענה וטען כי לא אין הצדקה לסכום שביקש.
התביעה השנייה וזו שהגיעה לבית המשפט הוגשה על סך 300 אלף דולר וזו גם לא ממש הלכה לטובתו של סנדרסון. תגובה רשמית מטעמה של פאלטרו טרם פורסמה. עם זאת, בימים האחרונים היא צוברת אהדה רבה ברשתות לאחר שפורסם סרטון בו היא יוצאת לאחר ניצחונה בבית המשפט ומאחלת בשקט לתובע: "אני מאחלת לך כל טוב".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה