משפט

בית דין רבני הוציא צו מניעה חריג לאישה - זה מה שדרש הגרוש

בית הדין הרבני בירושלים נעתר לאחרונה לבקשה של גבר שביקש להוציא צו מניעה נגד גרושתו לאחר שזו לכאורה הפרה הסכם משמורת והכניסה לביתה את בן זוגה בזמן שבנותיה הקטינות נמצאות במקום
מערכת ice |  1
גירושים (צילום unsplash, freepik)
לאחרונה בית הדין הרבני בירושלים התייחס ונעתר לבקשתו של גבר שדרש להוציא צו מניעה לגרושתו וזאת לאחר שלכאורה הכניסה גבר זר לביתה בזמן שבנותיהם היו בביתה. לפי הסכם הגירושים בין השניים, על האישה לשמור על אורח חיים דתי כשהבנות נמצאות בדירתה ובמסגרת זו על האישה נאסר גם להכיר לבנות גברים זרים מחוץ לבית.
לטענתו של הגבר גרושתו מכניסה לביתה מדי יום את בן זוגה ולעיתים הוא גם לן בבית, וזאת גם בימים בהן הבנות נמצאות בבית אמן. על כן מדובר בהתנהגות בלתי הולמת ושאינה צנועה, כך על פי אתר פסקדין. בהסכם הגירושים בין השניים נכתב כי אם אחד הצדדים יחליט לשנות את אורח חייו לאחר הפרידה לא ניתן לערב בכך את הקטינות ואסור לנסות להשפיע עליהן.
כמו כן, הגבר ציין יש כעת גם סכנה בתחום החינוך היות שבית הספר שלח אזהרה לאם, במסגרתה נאמר לכאורה שאם האם לא תחדול מהתנהגות זאת הילדות יסולקו מבית הספר.
למרות ערעור האם וטענתה כי לבית הדין אין זכות להתערב בנושא, הרב מאיר קאהן קיבל את בקשתו של האב, הבהיר כי לבית הדין יש את הזכות להתערב במקרים בהם מדובר בטובתו של קטין, בפרט כאשר נח על הפרק נושא חינוכן. על כן הוצא צו מניעה שאסר על האישה להכניס לביתה גבר זר בעת שהקטינות שם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חינוך יהודי ...שומר נפשו ירחק (ל"ת)
    יואב 03/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור