משפט

טרגדיה בארה"ב: שלושה ילדים נרצחו במהלך ירי בבית ספר דתי

"אנחנו צריכים לעשות יותר כדי להפסיק את אלימות הנשק", אמר הנשיא ביידן. "זה קורע את הקהילות שלנו. זה קורע את נשמתה של העם הזה". הנשיא אמר שהוא עדיין מחויב למאמצי הרפורמה בנשק וקרא לקונגרס להעביר את האיסור המוצע על נשק תקיפה
מערכת ice |  1
ניסיון חיסול- אילוסטרציה (צילום unsplash)
שבעה בני אדם, כולל שלושה ילדים, נרצחו היום (שני), לאחר שאישה פתחה באש בתוך בית ספר יסודי נוצרי פרטי בעיר נאשוויל. מהמשטרה המקומית נמסר כי התקבלה קריאה בשעה 10:13 על יורה פעיל בבית הספר "Covenant", כאשר המשטרה מיהרה למקום על מנת לפנות את המסדרונות. במקום, השוטרים שמעו יריות בקומה השנייה ומיהרו לאזור, שם הם נתקלו באישה בת 28 מנאשוויל, שהייתה חמושה בשני רובי סער ואקדח.
היורה רצחה שלושה תלמידים ושלושה אנשי צוות לפני שנפצעה אנושות על ידי השוטרים בשעה 10:27 בבוקר. המשטרה עדיין לא חשפה את זהותה של היורה או של הקורבנות, אך תחילה הכוחות אמרו שהם חשבו שהיורה היא נערה, לפני שאישרו את גילה. מאוחר יותר, נמסר במסיבת עיתונאים כי היורה הייתה תלמידה לשעבר בבית הספר, אך המניע לירי טרם נקבע. גורמים רשמיים ציינו כי האדם הנוסף היחיד שנפצע במקום היה שוטר שידו נחתכה על שברי זכוכית.
"שלושת הילדים הועברו לבית החולים מונרו קארל ג'וניור לילדים בוונדרבילט, כולם סבלו מפצעי ירי. מותם של שלושתם נקבע לאחר ההגעה", אמר ג'ון האוסר, קצין התקשורת הראשי של המרכז הרפואי של אוניברסיטת ונדרבילט, בהצהרה. הנשיא ג'ו ביידן נאם באירוע של מינהל עסקים קטנים אחר הצהריים, כי הוא עודכן על המצב וכינה את הירי "קורע לב".
"אנחנו צריכים לעשות יותר כדי להפסיק את אלימות הנשק", אמר ביידן. "זה קורע את הקהילות שלנו. זה קורע את נשמתה של העם הזה". הנשיא אמר שהוא עדיין מחויב למאמצי הרפורמה בנשק וקרא לקונגרס להעביר את האיסור המוצע על נשק תקיפה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פייק ניוז ברמה הגבוהה ביותר
    הופכי יוצרות 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר ביורה זכר-גבר המזדהה כאישה. ופה, לא נתתם אפילו רמז לכך. כמו בכל אתרי השקר, פשוט כתבתם "אישה". אתם מחריבים את האמת. אנשים רואים חדשות שבהן פשעי הגברים מדווחים כאילו בוצעו ע"י נשים ומאמינים לשקר הזה. ואז יטענו "הנה, נשים הן בדיוק כמו גברים". אז לא. נשים וגברים שונים במהות. נשים לא הולכות פשוט לירות באנשים (הלוואי והיו מסוגלות). מדוברבילד דלמד בבית הספר והיום מזדהה כ"אודרי".
    סגור