משפט

נתניהו ובן גביר חתמו על הבנות: "תינתן ארכה למושב הקרוב"

רה"מ נתניהו והשר בן גביר הגיעו להבנות דקות לפני הכרזת נתניהו על השהיית החקיקה: "תינתן  לממשלה ארכה למושב הקרוב, להעביר את הרפורמה בהידברות" נכתב במסמך שנחתם על ידם
דוד זולדן | 
איתמר בן גביר, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אוליביה פיטוסי)
ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כי תינתן  לממשלה ארכה למושב הקרוב, להעביר את הרפורמה בהידברות. במקביל סוכם בין השניים כי כצעד להגברת המשילות תעלה לאישור בישיבת הממשלה הקרובה הקמת המשמר הלאומי תחת המשרד לביטחון לאומי והצעת המחליטים תעלה כבר בישיבת הממשלה הקרובה.
עכשיו כבר ברור שהתקציב יעבור ואין חשש עם אצבעות התמיכה של נציגי עוצמה יהודית. הדיבורים סביב עצירת הרפורמה יוצרים אפקטים ומעיפים ריקושטים גם לעבר הקואליציה אבל לאור הסיכום בין נתניהו לבן גביר ניתן להסיר את העננה הכבדה שריחפה באוויר. 
קודם לכן, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר טרח לסלק את השמועות, לפזר את הערפל ולהבהיר נחרצות: "צו 8 לכל מחנה הימין. אנחנו קוראים לכל מחנה הימין להגיע היום לירושלים על מנת להבהיר שהקול שלנו לא פחות חשוב. על מנת להבהיר שלא נוותר על הדמוקרטיה שלנו ולא ניתן לחבורה מגויסת שאיבדה כל רסן ושפיות לחטוף את הכרעת העם".
גם שר האוצר בצלאל סמוטריץ' בקריאה למצביעי הימין: "חברים, אסור בשום פנים ואופן לעצור את הרפורמה לתיקון מערכת המשפט ולחיזוק הדמוקרטיה הישראלית. אנחנו הרוב. אסור להיכנע לאלימות, לאנרכיה, לסרבנות ולשביתות פראיות. אנחנו הרוב. בואו נשמיע את הקול. נפגשים הערב ב-18:00 בירושלים, מול הכנסת. אני אהיה שם. בואו גם אתם. לא ניתן שיגנבו לנו את הקול ואת המדינה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה