משפט

בת 29 נתפסה מתחזה לתלמידת תיכון

הייג'ונג שין, שזייפה את תעודת הלידה שלה על מנת להוריד את גילה ל-15, הודתה  כי רצתה לחוות מחדש את "ימי הזוהר" התיכוניים שלה
מערכת ice | 
לימודים (צילום פלאש 90/ יונתן סינדל)
אישה בת 29 בארצות הברית הועמדה לדין אחרי שהתחזתה לנערה בת 15 ונרשמה לתיכון בניו ג'רזי. הייג'ונג שין, שזייפה את תעודת הלידה שלה על מנת לבצע את ההתחזות, הודתה  כי רצתה לחוות מחדש את "ימי הזוהר" התיכוניים שלה.
שין, שעברה לארצות הברית מדרום קוריאה כשהייתה בת 16, הספיקה להשתתף בארבעה ימי לימוד מלאים לפני שמנהלי בית הספר גילו את גילה האמיתי. 
חלק מהתלמידות שנתקלו בשין בבית הספר סיפרו שהם קיבלו ממנה הודעה טקסט המציעה להן לבלות עימה, מה שגרם להן לחשוד שהמניעים שלה היה מפוקפקים, כגון ניסיון לגייס קטינות לתעשיית המין. "היא ביקשה מהן לבלות איתה באזור התעשייתי בעיר שלנו, וכשהן לא הופיעו היא התחילה להתנהג מוזר", סיפרו התלמידים.
עורך הדין של שין, דארן גלבר, הפריך את ההאשמות נגדה וטען כי מדובר באישה בודדה, ללא כוונות רעות, שכל רצונה היה לשחזר את תקופת הנעורים הנוסטלגית שלה, אותה העבירה בפנימייה כשהיא מוקפת חברים. "שין לא היוותה סכנה לאף תלמיד או מורה. היא פשוט רצתה להרגיש בטוחה ואהובה שוב", הוא טען.
שין, שהורשעה על ידי חבר מושבעים בעבירות של התחזות, זיוף ושיבוש הליכי משפט, אמרה כי היא מתכננת לחזור לדרום קוריאה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה