משפט

אמיר חצרוני בצרות: הפסיד בערעור לקשת 12, כמה ישלם הפעם?

הפרופסור ואושיית הרשת נותר מאוכזב כשתביעתו נדחתה נגד אשת התקשורת אמירה בוזגלו והערוץ ולכן ישלם הוצאות משפט של 20 אלף שקל, גם בערעור טענותיו לא התקבלו וכעת הוא חויב ב-10 אלף שקלים נוספים
מערכת ice |  4
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
רק לפני כשנה, בבית המשפט נדחתה תביעתו של הפרופסור ואושיית הרשת אמיר חצרוני נגד שידורי קשת 12 וכן נגד המלהקת ואשת התקשורת הוותיקה אמירה בוזגלו והוא נאלץ לשלם הוצאות משפט, כעת, הוא נאלץ לשלם 10,000 שקלים נוספים לאחר שגם הערעור שלו לא התקבל על ידי בית המשפט.
הרקע לתביעה הוא בגין "סערת גירושו מהאולפן" בשנת 2015. חצרוני תבע בגין שלל אמירות קשות לכאורה שייחסו לו בין היתר את היותו: 'פשיסט', 'חולה נפש', 'גזען', 'איש חשוך ונאלח'.

בית המשפט לא קיבל את טענותיו והערוץ יצא כשידו על העליונה כמו גם בוזגלו וחצרוני עצמו חויב בהוצאות משפט בסך של 20 אלף שקל בסך הכל, אחרי שבע שנים של המתנה להכרעה בנושא. את קשת ייצג עו"ד מוטי ארד מגולדפרב גרוס זליגמן.
הפעם קבע השופט בערעור בהחלטתו לא לפסוק פיצויים ולדחות את הטענות של חצרוני: "ראשית, מקובלת עליי קביעת בית המשפט קמא כי המערער לא גורש מהאולפן. כך עולה מצפייה בחומרים שהוגשו בערעור ובו נראה המערער כשהוא עזוב את האולפן מרצונו לאחר שהמנחה הציע לו להתנצל בפני המשיבה. הפרסום החמישי הוא ראיון המשיבה 2 אצל גיא פינס ובו כינתה את המערער "איש חשוך, נאלח ועלוב", "חולה נפש". לא ניתן להתעלם מכך שהם נאמרו בעקבות תחושת העלבון אותה חשה המשיבה 2 לאחר דברי המערער כנגדה".
לסיום נקבע: "לעניין הביטויים "חשוך, נאלח ועלוב", מדובר בגידופים שאינם מהווים לשון הרע וזהו הדין גם לביטוי "חולה נפש". על אף שיש להצר על השימוש הקלקול במונח זה, האדם הסביר יבינו כגידוף המובא כדעתה של המשיבה 2 ולא כאבחון רפואי על מצבו הנפשי של המערער. לאור כל האמור לעיל, דין הערעור להידחות. המערער יישא בהוצאות הערעור ושכר טרחת בא כוח המשיבה בסך 10,000 שקל ההוצאות ישולמו מתוך העירבון שהופקד, באמצעות בא כוח המשיבות, והיתרה תושב למערער באמצעות בא כוחו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חצרוני ליצן . "פרופסור" (ל"ת)
    Avi 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    חצרוני חמוד ההמלצה שלי לך קפוץ לבור הביוב הקרוב ובקש
    קובי 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סליחת הצפרדעים על הצחנה שאתה מפיץ
    סגור
  • 1.
    לנפיחה חצרוני
    זלוטופולסקי 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רואה, יש שופטים בירושליים (או איפה שנערך המשפט).
    סגור
  • מסקנה לגבי השופטים בארץ…
    מישהי 03/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם לא כולם אשכנזים שונאי מזרחים הם גם יוצאים נגד אשכנזים מסריחים אחרים. ודווקא כאן הם בעד המזרחית בוזגלו. אז יש צדק? זה רק מוכיח שלא משנה מי אתה אלא מה עשית. ודי כבר עם ההאשמות על גזענות. ולגבי חצרוני העולם הוא עגול בסוף כל הרע חוזר אלייך. סוג של קארמה. מעניין כמה עוד תביעות הפסדת. יא אפס!
    סגור