משפט

אילה בן גביר תוקפת במילים קשות - רק כמטאפורה

מתקפה חסרת תקדים של אילה בן גביר, אשתו של השר לביטחון לאומי, כנגד בתו של עמוס עוז לאחר שתביעתו של השר נדחתה - "שמאלנית-שקרנית-מטומטמת"
מערכת ice |  2
אילה בן גביר (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
במאי 2021 צייצה בתו של הסופר המנוח עמוס עוז, פניה עוז-זלצברגר, נגד איתמר בן גביר – "פוגרומיסטים יהודים הציתו הלילה את כל יפו באמצעות בקבוק תבערה, דירה שרופה, ושני ילדים פצועי כוויות. תבוא מארה על ראשם, על ראש מסיתיהם, ועל ראש משפחת הפשע איתמר בן גביר".
למרות שיומיים לאחר מכן צייצה התנצלות: "טעיתי, עשיתי עוול של קפיצה למסקנה, האשמתי קבוצה גדולה ופגעתי באנשים כשייחסתי את המתקפה הנפשעת ביפו לפורעים יהודים, אני מתנצלת", אך המשיכה וכתבה "בן גביר, שהצית אש משני הצדדים, לא יקבל ממני שום התנצלות".

כתוצאה מכך בן גביר החליט לתבוע את עוז-זלצברגר ודרש פיצוי בגובה של 144 אלף שקל. בסופו של דבר, התביעה הסתיימה בהסכם פשרה בו עוז-זלצברגר נדרשה לפרסם הבהרה ולא נדרשה לשלם שקל והתיק נסגר.
בהבהרה שכתבה השבוע עוז-זלצברגר כתבה "בקשר לציוץ שלי מיום 15.5.21 אבהיר שלאיתמר בן גביר לא היה קשר להשלכת בקבוק התבערה לבית בשכונת עג'מי וכשכתבתי לגביו 'ראש משפחת פשע' זה היה ביטוי מטאפורי ולא כפשוטו".
האם פה הסתיים הסיפור? לא אם שואלים את אשתו של השר לביטחון לאומי, אילה בן גביר. "ככה זה שמאלנית-שקרנית-מטומטמת- מהדנסת (הטעות במקור) תודה (רק כמטאפורה!): מפסידה בתביעה, נדרשת להבהיר את הדברים כדי לסיים את המשפט, יורדת על ארבע ומבהירה ואז רצה לספר לחבר'ה שהיא בעצם ניצחה", זעמה בן גביר וסיימה שוב ב"מטומטמת (רק כמטאפורה ולא כפשוטו), זה נקרא להפסיד".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כיעורית בן-גביר
    משה 07/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיעורית בן גבירית שכמותך, עופי לנו מהוורידים.
    סגור
  • 1.
    בנגבירה, קחי את סיר הלילה שאת חובשת, וקדימה למטבח (ל"ת)
    אגף סניטציה 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור