משפט

סופו של נוכל הטינדר? הפרקליטות בדרך להגשת כתב אישום

סיימון לבייב ואביו יוחנן חיות, לשעבר הרב הראשי של אל על, זומנו לפרקליטות מחוז ת"א לשימוע לפני הגשת כתב אישום בגין עבירות של חשד למרמה והונאה של אנשי עסקים
מערכת ice | 
סיימון לבייב (צילום רשת 13)
סיימון לבייב, נוכל הטינדר הידוע לשמצה שחשוד במקרים רבים של הונאה של נשים תמימות, ואביו יוחנן חיות, לשעבר הרב הראשי של אל על, זומנו אתמול (שני) לשימוע בפרקליטות מחוז תל אביב.
עם תום השימוע, יוחלט אם להגיש כתב אישום נגד השניים בגין עבירות של חשד למרמה והונאה של אנשי עסקים. בחודש יולי האחרון, הודיעה הפרקליטות כי מתנהלת חקירה פלילית נגד סיימון לבייב, הלא הוא שמעון חיות, בגין חשד לעבירות מרמה שביצע לפני חמש שנים.
הודעת הפרקליטות נמסרה זמן קצר לפני תחילת דיון על קובלנה פרטית שהגישה משפחתו של איש העסקים לב לבייב נגד סיימון, שבעבר נקרא שמעון יהודה חיות עד שהחליף את שמו, בטענה שהוא משתמש בשם "לבייב" כדי לבצע מעשי עוקץ ומרמה ופוגע בשמם הטוב. מטרת הקובלנה היא להעמיד את הנאשם לדין ולהביא להרשעתו בפלילים.
הודעת הפרקליטות על החקירה הפלילית התקבלה בעקבות סעיף באותה קובלנה, שעוסק בעבירת מרמה לכאורה. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט שלא לדון באותה עבירה, שכן מתנהלת בעניינה חקירה פלילית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה