משפט

אגודת העיתונאים מואשמת ב"התנהלות סחטנית וחסרת תום לב"

אגודת העיתונאים נתבעת על ידי רוכשי בית סוקולוב. הרוכשים טוענים שהאגודה התחייבה לפנות על חשבונה בתוך 36 חודשים את השוכר המרכזי במקרקעין והתחייבה לשתף פעולה בקידום תוכנית הבנייה
מערכת ice |  1
תביעה (צילום vecteezy)
שמונה שנים לאחר רכישת בית סוקולוב הרוכשים תובעים את אגודת העיתונאים ב- 15.3 מיליון שקל בטענה שההסכם הופר. הרוכשים מאשימים את האגודה ב"התנהלות סחטנית וחסרת תום לב בניסיונותיהם המתמשכים לסיכול ההסכם וקידום תוכנית הבנייה החדשה".
הבניין הועמד למכירה על ידי האגודה על מנת לכסות חובות שעמדו על מיליוני שקלים. הרוכשים קנו את הבניין לפי שווי של כ- 172 מיליון שקל. בכתב אגודת העיתונאים הואשמה ב- "התנהלות סחטנית וחסרת תום לב בניסיונותיהם המתמשכים לסיכול ההסכם וקידום תוכנית הבנייה החדשה".
לפי התביעה, בהסכם המכירה התחייבה האגודה "לפנות על חשבונה בתוך 36 חודשים את השוכר המרכזי במקרקעין – מינהל הדיור הממשלתי", בנוסף התחייבה החברה ולשתף פעולה בקידום תוכנית הבנייה. לטענת התובעים, התחייבויות אלה לא מולאו והנהלת האגודה "מפרה אותו באופן שיטתי, וכל פעם מוצאת דרכים חדשות לנסות ולסחוט כספים מאת התובעות". 
יוסי בר מוחא הגיב בשם אגודת העיתונאים בת״א: "מי שהפר ומפר את ההסכם אלה קרן ריאליטי והפניקס. הן ניהלו משא ומתן עם המדינה לפינוי המבנה מיד לאחר חתימת ההסכם עם האגודה, למרות שבהסכם נאסר עליהן לקיים משא ומתן כזה עם המדינה למשך 36 חודשים מיום החתימה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זבל של אגודה
    אמנון דדון 03/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהתגובה של איגוד העיתונאים אני למד שהקונים צודקים האגודה התחיבה לפנות על חשבונה את הנכס מדייריו תוך שלושה חודשים וברור שאין בכך משום מניעה כי גם הקונים יפעלו אגודת העיתונאים היא אגודה שמאלנית רואים את תגובתה הרפה לפגיעה בעיתונאי ערוץ 14 יש לפרק את האגודה ולהקים גוף יצוגי אמין וראוי
    סגור