משפט

אישה מואשמת ברצח אחרי שגרמה לבנה "לקפוא למוות"

אנג'לה פולינה שלחה את תומס ואלווה בן ה-8 ואחיו בן 10 - שניהם על הספקטרום האוטיסטי - לישון במוסף קפוא באמצע החורף כעונש על כך שעשו את צרכיהם באמצע הבית, אירוע שקרה כי לא נתנה להם להשתמש בשירותים 
מערכת ice | 
ניידת משטרה בניו יורק (צילום unsplash)
אמו החורגת של ילד בן 8 שקפאה למוות בלונג איילנד שבניו יורק בינואר 2020 נמצאה אשמה ברצח ביום שישי. 
אנג'לה פולינה, בת 45, נמצאה אשמה בגין חלקה במותו של תומס ואלווה, שמת יום לאחר שישן במוסך הבית, שם הטמפרטורה צנחה מתחת למינוס 6 מעלות.
הרשעתה של פולינה מגיעה ארבעה חודשים לאחר שאבי הבן וארוסה לשעבר מייקל ואלווה, שוטר במשטרת ניו יורק, נמצא גם הוא אשם ברצח ונידון ל-25 שנות מאסר.
תומס ואחיו הגדול, אנתוני, בילו 16 שעות במוסך הבית ללא חום כעונש על שעשו את צרכיהם באמצע הבית, כך דיווח NBC. במהלך המשפט, הודתה פולינה כי לא הרשתה לילדים להשתמש בשירותים או במקלחת בבית.
בודק רפואי קבע כי מותו של הילד נגרם מהיפוטרמיה. התובעים אמרו כי תומס ואחיו בן ה-10 היו שניהם על הספקטרום האוטיסטי ולעיתים נאלצו לישון במוסך. 
"האכזריות שתומס ואחיו נאלצו לסבול בגלל התנהגותה הבוטה והאנוכית של הנאשמת היא מתועבת, ולמרבה המזל, חבר המושבעים הסכים בבירור", אמר התובע המחוזי של מחוז סאפוק, ריימונד טירני, בהצהרה בעקבות פסק הדין. "היחס שלה לילדים האלה היה לא פחות מרוע טהור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה