משפט

הודתה שנכנסה להריון מילד בן 13 - ולא תשב בכלא

אישה בת 31 בארה"ב מואשמת בכך שקיימה יחסים עם נער בן 13 ואף נכנסה להיריון ממנו וילדה את בנו. כעת בעקבות הסכם עם הפרקליטות היא לא צפויה לרצות עונש בכלא, אלא רק תספוג רישום בתור עבריינית מין. משפחתו של הנער זועמת
מערכת ice | 
הריון (צילום pixabay)
דיווח על מקרה הזוי, נוסף, מגיע השבוע מארה"ב במסגרתו אישה בת 31 הודתה בבית המשפט כי קיימה יחסי מין עם נער בן 13 ואף נכנסה ממנו להיריון וילדה את בנו. המשפט עורר זעם לאחרונה לאחר שהוסכם על הסדר עם הנאשמת במסגרתו לא תיכנס לכלא, אלא רק תירשם בתוך עבריינית מין.
האישה, אנדריאה סראנו, היא תושבת קולורדו והמעצר שלה התקיים בשנה שעברה. עם זאת, לא ידוע כיצד הוסגר המידע על היחסים עם הנער, מה רקע ההיכרות ביניהם ושאר הפרטים על הפרשה. במסגרת כתב האישום המקורי הועמדו נגד סראנו מספר אישום קשים במיוחד, אך כעת במסגרת ההסכם עם עורכי הדין שלה הושארו רק אישומים שאינם מחייבים אותה לרצות עונש בכלא.
אמו של הנער, שכבר מלאו לו 14, התראיינה לרשת תקשורת בארה"ב שם חשפה כי המשפחה מתכננת לדרוש משמורת מלאה על הנכד שלה, שכעת גדל במעצר עם אמו. לצד זאת היא מאשימה את מערכת המשפט וטוענת כי אם תפקידי המגדר היו הפוכים והתוקפת הייתה דווקא גבר ובנה היה נערה, אין לה ספק כי בפרקליטות היו דואגים לכך שהתוקף היה יושב בכלא.
לטענתה הבן שלה כעת הוכרח להיות אב בגיל צעיר ועצם התקיפה ילווה אותו כעת למשך כל חייו, בעוד שהתוקפת תוכל לחיות מחוץ לכלא ולא לרצות עונש מאסר. לאחר ההגעה לעסקה שימוע גזר הדין נקבע לחודש מאי, שם השופט עתיד כאמור לשחרר את האם ממעצר ולגזור עליה 10 שנות מאסר על תנאי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה