משפט

דני אלבס ממשיך להסתבך: האשמות חדשות כלפיו בפרשת האונס

כוכב הכדורגל הברזילאי דני אלבס נמצא כבר למעלה בחודש במעצר בחשד שהוליך שולל ואנס בחורה במועדון לילה בספרד. התביעה סבורה שעד סוף השנה היא תתחיל במשפט
מערכת ice | 
דני אלבס (צילום טוויטר, BarcaUniversal@)
דני אלבס נמצא כבר למעלה מחודש במעצר בברצלונה עקב האשמות כלפיו שהוא אנס בחורה במועדון לילה. על פי דיווחים בברזיל, ארץ מולדתו של השחקן, עקב העיסוק התקשורתי בפרשה והעניין הציבורי ההולך וגובר ההליך המשפטי מואץ ומקודם באופן מהיר.
לאחרונה התברר כי אלבס ישאר במעצר עד סוף החקירה, הסיבה לכך היא החשש כי הוא יברח בטיסה לברזיל. בנוסף, התביעה בטוחה שעד סוף השנה הנוכחית היא תסיים את העבודה המקדימה הדרושה על תיק התביעה ותוכל להתחיל במשפט.
הדיווחים בברזיל מספרים שהמתלוננת נגד אלבס טוענת שהוא רימה אותה וגרם לה להיכנס לשירותים במועדון הלילה בו שניהם בילו ושם, על פי החשד, ביצע בה את מעשה האונס. אלבס צפוי להישלח לכלא לתקופת זמן של בין 8 ל- 10 שנים במידה והתביעה תצליח להוכיח את טענות המתלוננת וצוות ההגנה של אלבס טוען בכל הזמן הזה שהיחסים בין השניים היו בהסכמה.
כזכור, משרד האוצר הספרדי עיקל את נכסיו של כוכב הכדורגל בעקבות חוב בסך 2.25 מיליון אירו. בין הנכסים המעוקלים נכללת דירתו בברצלונה ושש חברות הנמצאות בבעלותו. רק שתי חברות נוספות לא עוקלו על ידי משרד האוצר, כך על פי הדיווח בספרד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה