משפט

ראש השב"כ לשעבר מודאג: "השיח בישראל יתורגם לאלימות פיזית"

על רקע המחאות בישראל סביב הרפורמה המשפטית, ראש השב"כ לשעבר, עמי איילון, טען: "אני חושב שאנו צריכים לחשוש מאנשים שיתרגמו את זה לאלימות. יש בליכוד אנשים שפויים, הם חייבים להבין שעל מנת להוציא את ראש הממשלה מהכלא הם הורסים את כל מה שקורה פה. המחאה תעלה מדרגה"
מערכת ice | 
מחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
על רקע המחאות בישראל סביב הרפורמה המשפטית שמצבעת הממשלה, ראש השב"כ לשעבר, עמי איילון, התראיין היום (שישי) אצל ניסים משעל ברדיו 103FM, וסיפר כי הוא מודאג מאוד מהשיח במדינה.
איילון סיפר למשעל כי "כולנו צריכים להיות מאוד מודאגים, האנרגיה ברמות שאני לא ממש זוכר, ולכן כל אנרגיה כזאת, כשאנשים מגיעים למציאות שבה אין להם שום דרך אחרת לעצור את מה שנראה בעיניהם כהרס כל הדברים שהם חיים בשבילם, אני חושב שאנו צריכים לחשוש מאנשים שיתרגמו את זה לאלימות".
איילון הוסיף בראיון לניסים משעל כי לדעתו כל מה שקורה זה רק כדי להגן על ראש הממשלה בנימין נתניהו, ולהוציא אותו מהמשפט שמתנהל נגדו: "כל התהליך הזה הוא על מנת להוציא את בנימין נתניהו מהמשפט שלו, לוין אמר את זה בפה מלא".
לסיום טען ראש השב"כ לשעבר, עמי איילון, כי "יש בליכוד אנשים שפויים, הם חייבים להבין שעל מנת להוציא את ראש הממשלה מהכלא הם הורסים את כל מה שקורה פה. המחאה לא תעצור - היא תמשיך ותעלה מדרגה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה