משפט

רמי לוי חוטף תביעה חדשה "נגרם לנו עוול ועוגמת נפש"

בני זוג הגישו תביעה על סך 10,000 שקל נגד ישראייר, זאת בטענה שדרשו מהם לחדש את הדרכון בנתב"ג, זאת למרות שהוא היה תקין לטענתם. בישראייר הודפים את הטענות ואומרים כי הדרכון היה פגום ובני הזוג לא היו יכולים להיכנס לשום מדינה עם דרכון כזה
מערכת ice |  5
רמי לוי (צילום shutterstock, יחצ, פלאש 90/ משה שי)
בני זוג מקרית אתא הגישו לאחרונה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות תביעה על סך 10,000 שקל נגד חברת התעופה ישראייר, שבבעלותו של איש העסקים רמי לוי, זאת בטענה שהחברה חייבה אותם לעשות בשדה התעופה דרכון חדש, למרות שהדרכון הישן שלהם היה תקין לחלוטין. בשל העיכוב בהוצאת דרכון חדש בנתב"ג, הזוג נאלץ לצאת בטיסה אחרת, תוך גרימת עוגמת נפש והוצאות מיותרות. כך פורסם היום (חמישי) ב-MYNET קריות.
המקרה הנ"ל קרה בינואר השנה, זאת לאחר שבני הזוג הזמינו טיסה לבטומי שבגאורגיה מחברת התעופה ישראייר. הזוג אף הקדים את הגעתו לשדה כשהגיע 4 שעות לפני הטיסה לנתב"ג, והגיש לפקידה את הדרכונים שלהם.

בכתב התביעה הם טוענים: "היה שם דף קצת מקומט. ביקשתי מהפקידה שתיזהר, בגלל הדף המקומט. שעם דרכון זה היינו יומיים לפני כן באתונה. היא אמרה שצריך אישור של המנהל, ושלחה אותי לסוף הדלפק".
לטענתם, המנהל בדק את הדרכון ואמר להם שהכל בסדר. הם חזרו לתור וקיבלו כרטיסי עלייה למטוס, עברו את הגייט, אבל בדרך למטוס אותה דיילת קרקע רדפה אחריהם, השיגה אותם וסירבה לאפשר להם לעלות למטוס. לטענתם, איש הביטחון שהיה במקום אמר להם שמבחינתו אין בעיה עם הדרכון. עוד טענו כי מנהלת שהגיעה למקום אף הבטיחה כי המטוס יחכה ופקדה אחרת ליוותה אותם לחדש את הדרכון. למרות ההבטחה המטוס ימתין לא המתין והמריא.
לאחר מכן, הם קיבלו הצעה לעלות לטיסה אחרת, לעיר אחרת בגיאורגיה, ומשם לעבור על חשבונם לבטומי. החברה סירבה לממן העברות ואוכל עבור אותו יום. "גבו מאיתנו 250 דולר, שש שעות נסיעה מטיביליסי. כל הלילה נסענו, שלג, קור אימים. נגרם לנו עוול, עוגמת נפש והוצאות מיותרות", טען הזוג.
בישראייר דוחים את הטענות ואומרים כי הדרכון היה פגום ובעלי דרכונים פגומים לא יכולים להיכנס לאף מדינה, ולא משנה באיזו חברת תעופה היו טסים. זו הסיבה שבני הזוג נשלחו לחדש את הדרכונים.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רמי תחזור למכור עגבניות יותר טוב בשבילך.
    אנונימי 02/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 2
    .
    סגור
  • 3.
    הייתי פועל אחרת
    יגאל 02/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסביר לנוסעים את הבעיה, ואם הם בכל זאת רוצים לטוס בלי להחליף דרכון, האחריות היא עליהם, לוקח כרטיס פרטי כרטיס אשראי כביטחון במידה והמדינה אליה הגיעו לא איפשרו את כניסתם, מחייב בכירטוס חדש לארץ ומחזיר אותם חזרה, כמובן שהנוסעים חותמים על הסכם כזה. פשוט וקל.
    סגור
  • לא מדוייק
    רון 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אם הם לא נכנסים למדינה החזרה ע"ח חברת התעופה. לכן לא מסתכנים.
    סגור
  • 2.
    דניין
    בני האלפון 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כסף כיף שטותו וזכותו יגן
    סגור
  • 1.
    חברת פח בשירות
    שימי 02/2023/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייתי עד לבעיות שעשו למכה על כיסא גלגלים בכדי לעלות למטוס לטיסה לאילת
    סגור