משפט

נתניהו: "אתם תיפלו בענק אם תדברו איתי על סיקור אוהד"

תיק 4000 מתרענן: תמלילי חקירה חדשים של ראש הממשלה נמסרו לעיון הרכב השופטים בתיק המתוקשר
דוד זולדן |  1
משפט נתניהו וואלה (צילום אורן בן חכון וראובן קאסטרו פול אלכסנדר כץ ואוליבר פיטוסי פלאש 90)
תיק 4000 נפתח לעדות חדשה שכוללת תמלילי חקירה נוספת של ראש הממשלה בנימין נתניהו, משנת 2018. החומרים נמסרו כעת להרכב השופטים. 
"אתם תיפלו בענק אם תדברו איתי על סיקור אוהד, משום שהסיקור שקיבלתי, ואי אפשר להתחמק מזה, הוא סיקור איום ונורא", אמר נתניהו והפטיר: "הטענה שלכם שאתר וואלה נתן לי סיקור חיובי הוא מגוחך. אין פה שום בסיס ולא הייתה שום עסקה".
בתמליל אחר נשמע נתניהו אומר: "אז הוא הורג אותי לפני הבחירות ואחר כך אני בא לעשות אתו את העסקה הנפלאה הזאת אחרי שהוא שחט אותי. רעיון מצוין".
נתניהו לא התפתל בדברי ההסבר וטען כי: "זה התפקיד שלי. עם זה הלכתי לבוחר. זו הדמוקרטיה, זה הפלורליזם. אי אפשר לסבול כל כך הרבה שמאל. אתה פותח אתר - שמאל, אתה פותח טלוויזיה - שמאל מראיין שמאל, אתה פותח רדיו - שמאל קשה מראיין שמאל עוד יותר קשה. כדי שיהיה גיוון - או שמקימים חדש או שקונים קיים. אז אני בטח הלכתי ובטח עודדתי, וזה התפקיד שלי".
נתניהו טען עוד כי: "ההשקפה של 70% מהציבור היהודי היא שהתקשורת מוטה חזק שמאלה, שהיא ריכוזית - ההשקפה שלהם, וההשקפה שלי היא זהה. אני מנסה לגוון אותה. התקשורת תוקפת אותי קודם כל בגלל היותי איש ימין, לא בגלל היותי בנימין נתניהו. לו הייתי מאמץ את העמדות שלהם, למשל חזרה לקווי 67' או היציאה מעזה, היו מחבקים אותי כפי שחיבקו את אריק שרון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משפט נתניהו תגידו אלה החוקרים במשטרה?אוי לנו (ל"ת)
    יעקב 02/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור