משפט

המורה החשוד בתקיפה מינית של נער אוטיסט ממשיך לעבוד בביה"ס

למרות הפניות הרבות למשרד החינוך, איש הצוות בבית ספר לחינוך מיוחד בשפלה, שחשוד באלימות ותקיפה מינית כלפי נער אוטיסט במשך חודשים - ממשיך לעבוד באותו המוסד כהרגלו
מערכת ice | 
תקיפה מינית (צילום pixabay)
פרשה מזוויעה בשפלה. הורי תלמיד בית הספר לחינוך מיוחד, מספרים כי בנם הותקף מינית במשך חודשים על ידי איש צוות במוסד. לדברי ההורים, בנם בן ה-13, שנמצא על הרצף האוטיסטי, התחיל להתנהג באופן חריג לפני מספר חודשים ובהמשך סיפר על הזוועות שאותו החשוד העביר אותו. הוא טוען כי האיש היה מכניס אותו למקלט בבעיטות, מקלל אותו, משפיל אותו ואף לפחות במקרה אחד - גם תקף אותו מינית, כך פורסם ב-ynet.
הנער החל לחוות התפרצויות זעם ולחזור על המשפטים שהתוקף אמר לו. הוא הפסיק להגיע ללימודים, אבל החשוד ממשיך לעבוד כרגיל, למרות פניות רבות למשרד החינוך. ההורים מסרו: "הקורבן נמצא בבית והעובד שהטריד אותו מספר פעמים ממשיך להגיע לבית הספר. שינוי השגרה והשהות בבית מקשים על הבן שלנו. כמו ילדים אוטיסטים אחרים, הוא זקוק לסדר יום מובנה ולמסגרת מכילה. גם כלכלית זה קשה, הורה אחד לפחות נדרש להישאר במחיצתו".
עו"ד רויטל לן כהן, מקואליציית הורים לילדים עם צרכים מיוחדים: "הילד נמצא בבית מזה חודש וחצי בלי שדואגים לו למסגרת חלופית ולליווי השירות הפסיכולוגי-חינוכי. לא דואגים גם לשלומם של הילדים שנותרו בבית הספר כשהם חשופים לאדם שייתכן שביצע עבירה מינית בתלמיד". ממשרד החינוך נמסר: "הנושא מצוי בחקירת משטרה והמשרד יפעל בהתאם לממצאיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה