משפט

קטטה המונית בבית החולים סורוקה בב"ש: 6 חשודים נעצרו

האלימות הקשה בבית החולים סורוקה נמשכת: במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות קטטה מרובת משתתפים בבית חולים סורוקה. כוחות משטרה שהגיעו למקום  ביצעו מעצרם של 6 חשודים לחקירה והשליטו סדר
מערכת ice |  1
בית חולים סורוקה (צילום יחצ)
האלימות הקשה בבית החולים סורוקה נמשכת גם היום (רביעי) כאשר במשטרת ישראל התקבל דיווח אודות קטטה מרובת משתתפים בבית חולים סורוקה. כוחות משטרה שהגיעו למקום  ביצעו מעצרם של 6 חשודים לחקירה והשליטו סדר.
כזכור, רק לאחרונה, צעיר מהיישוב חורה בן 24 תקף באכזריות צוות רפואי במחלקת הילדים בבית החולים סורוקה. לפי החשד, התוקף השתמש במקל ופצע באורח קל 6 אנשי צוות - כאשר ארבעה מתוכם נזקקו לטיפול רפואי במלר"ד.
לפי המרכז הרפואי סורוקה, צוות הביטחון הוזעק מיד למקום, התוקף נעצר על ידי המשטרה ונלקח לחקירה בתחנת באר שבע. זה ממש לא אירוע האלימות הראשון שמתרחש בבית החולים סורוקה שבבאר שבע בחודש האחרון ובכלל.
וזה לא הסוף - מספר ימים לפני כן, זוג הורים במרפאת ילדים התנפלו על רופא והכו אותו באכזריות. בעקבות אירוע האלימות השונים בבתי החולים בישראל בכלל ובסורוקה בפרט, הכריזה ההסתדרות הרפואית על שביתה בבתי החולים הציבוריים ובמרפאות הקהילה. על פי הודעת ההסתדרות הרפואית, במהלך השביתה הרופאים והרופאות יעבדו במתכונת שבת בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שוודים.. (ל"ת)
    מישהו 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור