משפט

בוטלו כל ההאשמות נגד כוכב מנצ'סטר יונייטד: "החלטה לא קלה"

מייסון גרינווד, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, קיבל בשורות נפלאות אחרי שבית המשפט החליט לבטל נגדו את כל ההאשמות בגין התנהגות כופה ואלימה במשך ארבע שנים, כולל איומים והתנהגות משפילה ברשתות החברתיות וניסיון אונס
מערכת ice | 
מייסון גרינווד (צילום מתוך האינסטגרם)
מייסון גרינווד, חלוצה של מנצ'סטר יונייטד, הסתבך בענק כאשר בת זוגו טענה שהוא תקף אותה ב-1 בנובמבר 2018 וב-15 באוקטובר 2022. בנוסף, גרינווד הואשם בהתנהגות כופה ואלימה במשך ארבע שנים, כולל איומים והתנהגות משפילה ברשתות החברתיות. כמו כן, הוא נאשם בניסיון אונס ב-21 באוקטובר 2021 ובתקיפה של אותה אישה ב-12 בדצמבר 2021 וב-31 בדצמבר 2021.
הדיון האחרון בעניינו של גרינווד היה בנובמבר, והדיון הנוסף אמור היה להיות בחודש הקרוב, אך היום (חמישי) משטרת אנגליה הודיעה כי בוטלו כל ההאשמות נגדו של גרינווד. מיכאלה קר, ראש התביעה, אמרה: "צוות החקירה נשאר בקשר קבוע עם צוות התביעה וסיפק עדכונים שוטפים, ולכן אתם צריכים להבין את הרציונל להחלטה הזו ואת העובדה שהיא לא התקבלה בקלות. למרות העניין הציבורי במקרה, החלטנו לא לספק תגובות נוספות לעת עתה".
למרות זאת, היא המשיכה ואמרה: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו כדי להדגיש את המחויבות של רשויות התביעה להילחם ולחקור האשמות בגין אלימות נגד נשים ובחורות ולתמוך בנשים כאלה שנפגעו, ללא קשר לנסיבות. צוות רחב של שופטים מקבלים אימונים מיוחדים כדי לטפל במקרים האלה באופן מיוחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה