משפט

ישלם? כוכב הרשת נדרש לשלם 50 אלף שקל

לפני שבועיים כוכב הרשת דניאל יונה פרסם סדרת סרטונים בהם האשים את בת זוגו, טל הרוש, שפרצה לו לטיקטוק. הרוש לא נשארה חייבת וכעת היא דורשת 50 אלף שקל
מערכת ice | 
תביעה (צילום pexels)
לפני כשבועיים כוכב הרשת דניאל יונה טען בסדרת סרטונים שבת זוגו, טל הרוש, וחבר נוסף פרצו לו לטיקטוק בזמן שהיה מאושפז ומחקו לו סרטונים. יונה לא הסתפק בזה וטען כי יחסיו עם הרוש היו "בלוף" ושהוא לא אוהב אותה.
"מסתבר שהאנשים שחשבת שהם החברים הכי טובים שלך (זלטאן) יאיר וטל הרוש אתמול בלילה בזמן שאני גוסס בבית חולים. היה להם גישה לאייפון שלי ופשוט לקחו לי את הסיסמא ומחקו סרטונים. אני לא רוצה לשמוע יותר על הבחורה הזאת בחיים שלי", רשם יונה.

הרוש, שהעלה סרטון תגובה בו הכחישה את דבריו של יונה לא הסתפקה בזאת וכעת שלחה מכתב התראה לפני תביעה באמצעות עורך דינה, ליאור בן ארי, בו היא מאשימה את יונה בהוצאת לשון הרע. בדרישתה הרוש דורשת הסרה מידית של כל פרסום הנוגע אליה בכל פלטפורמה אפשרית, מכתב התנצלות ופיצוי כספי של 50 אלף שקל כפשרה.
כדרכם של מכתבי התראה, לתנאים אלה התווסף זמן – שלושה ימים מקבלת המכתב – ובמידה ולא יקוימו התנאים, יונה ייתבע בבית המשפט. מכתב ההתראה פורסם לראשונה באתר מאקו ודניאל יונה סירב להגיב: "אין תגובה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה