משפט

ראש הממשלה נתניהו תוקף: זו התשובה שלו לאהרון ברק

לאחר שהשופט לשעבר טען כי נתניהו כבר היה מוכן לעסקת טיעון, מראש הממשלה נתניהו נמסר: "מעולם לא הסכים להודות בעברות של מרמה והפרת אמונים, ואם היה מסכים לכך- כבר הייתה נחתמת עסקת טיעון מזמן והמשפט היה מסתיים"
מערכת ice |  4
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
בראיון לכל שלושת הערוצים הגדולים, קשת 12, רשת 13 וכאן 11, השופט לשעבר אהרון ברק, נשיא בית המשפט העליון, נכנס בממשלה בעוצמה ובתכנית לשינוי מאזן הכוחות בפרקליטות ובראיון לברוך קרא במהדורת השבת של חדשות 13 התייחס כמובן לדברים שנשא יריב לוין.
ברק טען: ״הרפורמה של לוין היא מחרוזת רעל, אם תוגשם במלואה זה תחילת חורבן הבית השלישי, ההצעה של לוין תביא למלחמת אחים. חבל שהוא לא התייעץ איתי לפני, אם הרפורמה תיכנס לתוקף - הזכות לכבוד, חירות וחיים של כל האזרחים תיפגע".

על התיזמון של הצגת הרפורמה של השר לוין: ״הצגת הרפורמה יום לפני הדיון בעניין דרעי היא מעשה בלתי חוקי, זה איום על בית המשפט. לו הייתי שופט היום הייתי מתפטר במצב בו הרפורמה עוברת, אנחנו הולכים בדרך של פולין, הונגריה וטורקיה ואפילו קיצוני יותר. לא תהיה כיפת ברזל משפטית למדינת ישראל, ביטול עילת הסבירות - כפית מוות לדמוקרטיה".
בדבריו הקשים, התייחס ברק גם לתפקוד של ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך: ״בין המורשת הלאומית לבעיה האישית - נתניהו בוחר בבעיה האישית״. בראיון לדנה ווייס בחדשות 12 טען: "נתניהו היה מוכן להודות במרמה והפרת אמונים, הוא קיבל רגליים קרות במהלך המגעים לעסקת טיעון וזו טרגדיה"
מטעמו של ראש הממשלה נתניהו נמסר: "ראש הממשלה נתניהו מעולם לא הסכים להודות בעברות של מרמה והפרת אמונים, ואם היה מסכים לכך- כבר הייתה נחתמת עסקת טיעון מזמן והמשפט היה מסתיים.  כל יום שעובר במשפט חושף את האמת וממחיש מדוע ראש הממשלה נתניהו סירב להודות בעבירות כלשהן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ברק ???? כבר לא
    מאיר רון 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהרון ברק התגלה כזקן חסר ברק ונראה שהדימנציה חוגגה אצלו ובגדול....והיום הוא משמש ככלב שמירה של השמאלהמתועב
    סגור
  • 2.
    ביבי
    שם 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן ביבי, מאמינים לך.
    סגור
  • 1.
    ראוי לסתום כבר לאהרון ברק את הפה על הנזק שעשה, ועושה.
    לבנת חבלה 01/2023/07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    האיש החצוף הזה לא יודע איפה הגבול בין דמוקרטיה לאנרכיה.
    סגור
  • אתם יודעים???
    מזיג 01/2023/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני תולעים בני דומן מעיזים לפתוח פה על משפטן דגול.
    סגור