משפט

רשות המסים בהלם: ארבע גולגלות אנושיות נמצאו בחבילה בשדה התעופה

פקחים של רשות המסים במקסיקו נדהמו לגלות במהלך בדיקה שגרתית בשדה התעופה במדינה ארבע גולגלות של בני אדם, שנשלחו בחבילה יחד עם שליח ועשו את דרכן לארצות הברית
מערכת ice | 
גולגלות (צילום טוויטר)
רשות המסים במקסיקו בהלם, זאת לאחר שפקחים של הרשות מצאו בסוף השבוע האחרון בשדה התעופה במדינה ארבע גולגלות של בני אדם, שנשלחו בחבילה יחד עם שליח ועשו את דרכן לארצות הברית.
הגולגולות שנתפסו נמצאו על ידי הפקחים בעת ביקורת שגרתית כשהן עטופות בנייר אלומיניום בתוך קופסת קרטון בנמל התעופה הבין-יבשתי קווירטארו שבמרכז מקסיקו, כך נמסר בהצהרה של המשמר הלאומי. עוד נמסר כי החבילה נשלחה ממדינת החוף המערבית מיצ'ואקן - אחד האזורים האלימים ביותר במדינה - ויועדה לכתובת במנינג, דרום קרוליינה.
המשמר הלאומי לא מסר פרטים נוספים על הגיל, הזהות או המניע האפשרי לשליחת השרידים האנושיים, וכמו כן גם על זהותם של האנשים שמתו וגולגולותיהם נשלחו בחבילה.
כזכור, אתמול (ראשון) התרחשה טרגדיה גדולה במקסיקו כאשר צעיר ישראלי בן 23 שנסע לטיולך אחרי צבא במדינה מת במהלך מסיבת סילבסטר, זאת לאחר שחש ברע. הוא פונה לבית החולים באמבולנס כאשר מותו כבר נקבע בדך לשם. סיבת המוות של הצעיר מאשדוד עדיין לא ידועה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה