משפט

בת ה-4 נספתה בשריפה בצימר; המשפחה תובעת את הרשויות במיליונים

משפחה שבתם בת ה-4 נספתה בשריפה בצימר בפסח האחרון תובעת מספר רשויות במדינה במיליוני שקלים. על פי טענת המשפחה, הרשויות התעלמו מהלקויות במבנים שהוקמו ביישוב הבלתי מוכרז בו שהו
מערכת ice | 
שריפה-אילוסטרציה (צילום pexels)
לפני כחצי שנה, בעיצומו של חג הפסח, פרצה שריפה נוראית בצימר ביישוב אדמה, יישוב אקולוגי, במסגרתו נספתה ילדה בת 4 בשם ליבי קליך ואמה נפצעה קשה. כעת, לאחר שההורים השתחררו מבית החולים הם החליטו לתבוע את רשות מקרקעי ישראל, את משרד הפנים ואת הרשות לכבאות והצלה עקב המחדלים ביישוב.
על פי אתר 'מאקו', המשפחה תובעת את עיזבונה של הילדה היות ונספתה במבנה בלתי חוקי, אשר עמד היות והרשויות האחראיות לנושא עצמו את עיניהן. לטענתם מות בתם היה נמנע אם הרשויות היו פועלות כחוק ומונעות את הקמת המבנים ביישוב שאינו מוכר באופן רשמי.
עו"ד שלום סביון שמייצג את המשפחה מסר למאקו: "מדובר במקרה מזעזע בו ילדה קטנה קיפחה את חייה בנסיבות אומללות ובייסורי תופת לאחר שנלכדה בצימר הבוער, כל זאת בשל הזנחת הרשויות במשך שנים של עצימת עיניים והיעדר אכיפה אפקטיבית, אשר בחסותם הוקמו במסווה של יישוב אקולוגי מבנים מסוכנים בלתי חוקיים בשטח המיועד ליער, והכל תחת עיניהם הפקוחות של רשויות... אשר במשך שנים לא נקפו אצבע למניעת אסון שהיה בבחינת דבר הידוע מראש כאשר הכתובת הייתה על הקיר".
מטעם הרשויות שנתבעו על ידי המשפחה במיליונים טרם התקבלה תגובה באשר לכתב התביעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה