משפט

ריטה מצטרפת למחאות: "בוא נעמוד באור ולא בצל"

חוק האפליה שמסעיר את המדינה בימים האחרונים על רקע ההשבעה של הממשלה תפס את תשומת הלב של ריטה, שהחליטה להצטרף למחאה בדרך יצירתית במיוחד: "בוא נפזר את מסך הערפל, בוא נעמוד באור ולא בצל, עד מתי נמשיך לברוח אל משחקים של כוח"
מערכת ice | 
ריטה (צילום פלאש 90/ דוד כהן)
חוק האפליה שמסעיר את המדינה בימים האחרונים על רקע ההשבעה של הממשלה תפס את תשומת הלב של הרבה מאוד ידוענים, ואחרי שמוקי הביע את דעתו בנושא, גם הזמרת ריטה, שלא מביעה את דעתה הפוליטית בדרך כלל, החליטה להצטרף למחאה בדרך יצירתית במיוחד.
ריטה שיתפה אתמול (חמישי) עם פוסט בחשבון האינסטגרם שלה את מילות הלהיט שלה ״בוא״, עם צבעי דגל הגאווה, כשהפעם הוא קיבל משמעות למה שקורה כאמור היום בישראל סביב חוק האפליה: "בוא נפזר את מסך הערפל, בוא נעמוד באור ולא בצל, עד מתי נמשיך לברוח אל משחקים של כוח".
כזכור, מוקי גם התבטא השבוע נגד חוק האפליה כשכתב: " "בגרמניה ובארצות נוספות באירופה של שנות ה30 וה40 של המאה הקודמת, רק לפני 80 שנה, היית יכול לראות את השלט "אין כניסה לכלבים וליהודים" מתנוסס במקומות שונים: על חנויות, בתי קפה, בנייני פרלמנט ועוד. חשבתי על זה שוב, היום, כשאני רואה את מצעד הטירלול והרשע שזועק שבשם אמונה דתית יוכל רופא לבחור במי לטפל ובמי לא, בעל עסק יוכל לבחור למי לתת שירות ולמי לא, ש"מסמן" את השונים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה