משפט

רצח או התאבדות? נמצאו ללא רוח חיים באולם הישיבות של עדי יהוה

הרשויות מסרו כי הבעל ירה למוות באשתו, ולאחר מכן הפנה את האקדח כלפי עצמו
מערכת ice | 
ניידת משטרה USA (צילום משטרת ישראל, פייסבוק)
בעל ואישה נמצאו מתים בבוקר חג המולד, בתוך אולם הישיבות של עדי יהוה בקולורדו. המשטרה המקומית פתחה בחקירה מתמשכת של "מכשירים חשודים" שהתגלו בזירה העגומה. הרשויות מסרו כי הבעל ירה למוות באשתו, לאחר מכן הפנה את האקדח כלפי עצמו והתאבד, בסביבות השעה 9 בבוקר. הגבר והאישה, שלא זוהו, היו נשואים וחברים לשעבר בקהילת עדי יהוה המקומית, אמרה המשטרה והוסיפה כי יחידת החומרים המסוכנים של משרד השריף של מחוז אדמס חוקרת גם את אותם המכשירים החשודים, שנמצאו בזירה.
קהילת עדי יהוה שרלווד אמרה בהצהרה שהם "המומים וכואבים מאוד" מהירי. "אנחנו המומים וכואבים מאוד מההתקפה הבלתי מעוררת ואובדן החיים באולם המלכות שלנו בת'ורנטון. אנחנו משתפים פעולה עם הרשויות כשהן מבצעות את החקירה שלהן על האירוע", נמסר מהקהילה.
"ליבנו עם המשפחה והחברים של אלה שעברו טראומה מהפעולות הנתעבות שגבו את חייו של קורבן חף מפשע ואיימו על חייהם של רבים אחרים. אנו מתפללים עבור משפחותיהם של כל הנפגעים". מחלקת הכיבוי המקומית הגיבה בתחילה לשריפה שדווחה באולם המלכות, אבל כשהם הגיעו הם לא הבחינו בשריפה, אלא גילו "בעיה פנימית". לאחר מכן הוזעקו למקום כוחות המשטרה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה