משפט

הזמר שהואשם בהטרדה מינית זוכה, רגע לפני המשפט

לאחר שהזמר הבריטי רקס אורנג' קאונטי ביטל את תאריכי ההופעות ביולי, ואמר, "בשל נסיבות אישיות בלתי צפויות, אני נאלץ לבלות קצת זמן בבית השנה", הוא הודיע: "ביטלו את כלל האישומים נגדי"
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום pixbay)
הזמר הבריטי רקס אורנג' קאונטי חגג בסוף השבוע לאחר שהוסרו נגדו כתבי אישום על תקיפה מינית, זמן קצר לפני שהיה אמור לעמוד לדין. הזמר וכותב השירים המוביל במצעדים, ששמו האמיתי הוא האמיתי אלכסנדר אוקונור, מסארי, התמודד עם שש אישומים של נגיעה באישה ללא הסכמה.
ביום חמישי, ה-CPS אמר שהראיות "לא עומדות עוד" במבחן שלו לתביעה. אוקונור, שהכחיש את ההאשמות, אמר שזו הייתה "תקופה קשה לכל המעורבים". בהצהרה באינסטגרם הוא כתב: "היום כל האישומים נגדי בוטלו.
"הפרקליטות עיינה בחומר הראיות והחליטה כי אין מקום לעמידה בתיק זה למשפט. התקבלו פסקי דין בכל האישומים. תמיד הכחשתי את ההאשמות הללו ואני אסיר תודה על כך שהראיות העצמאיות ניקתה אותי מכל עוול.
"מעולם לא תקפתי אף אחד ואני לא מאשר אלימות או התנהגות פוגענית מכל סוג שהוא".
הוא גם התייחס ל"אי דיוקים" שלדבריו הופצו בעניינו וכצב, "הואשמתי בטעות בכך שנגעתי במישהי ערב אחד ברגל, בצוואר, בגב ובחלק התחתון שלה. זה הוביל לשישה אישומים של תקיפה מינית. הראיה היחידה נגדי הייתה החשבון של הפרט.
"עם זאת, צילומי טלוויזיה במעגל סגור שהגיעו לידי המשטרה סתרו את גרסתם לאירועים. גם  בן זוגה נכח במהלך הערב המדובר ומסר הצהרה במשטרה, שלא תמכה בטענות נגדי.
"זו הייתה תקופה קשה עבור כל המעורבים ואני רוצה להודות לאנשים שעזרו לי לעבור אותה, כמו גם למשפחתי ולאהובי על תמיכתם המתמשכת".
אלבום האולפן השלישי של Rex Orange County הגיע למקום הראשון בבריטניה במרץ הקרוב.
הוא ביטל את תאריכי ההופעות ביולי, ואמר, "בשל נסיבות אישיות בלתי צפויות, אני נאלץ לבלות קצת זמן בבית השנה", והחדשות על ההאשמות הופיעו באוקטובר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה