משפט

הלם: כך הגיבה אישה שממש לא הייתה מרוצה מהצימר בצפון

תושבת צפון הארץ שהתארחה במתחם צימרים חשודה שהציתה את המתחם. האש התפשטה לכיוון ביתם הפרטי הסמוך של בעלי הצימר, אך למרבה המזל לא היו נפגעים
מערכת ice | 
צימרים (צילום freepik)
לעיתים קרובות קורה שאורחים בצימרים מביעים אכזבה מחדרי האירוח שקיבלו, לעומת הציפיות שתלו לאור הפרסומים ברשת. אבל תושבת הצפון שהתארחה באחד מהצימרים האלה כל כך כעסה – עד שלפי החשד הציתה את הצימר שהתארחה בו.
אתר N12 פרסם כי בתחילת החודש התעוררו בעלי צימר באזור צפון הארץ לרעש דליקה ועשן רב שהתפשט ממתחם הצימרים בבעלותם, שנמצא צמוד לביתם הפרטי. כוחות של כיבוי והצלה הוזעקו למקום ולאחר מאמצים הצליחו להשתלט על האש. למרבה המזל לא היו נפגעים, אך נזק רב נגרם למתחם הצימרים וגם לבית הפרטי הסמוך. מהר מאוד התברר כי הדליקה פרצה כתוצאה מהצתה.

משטרת מחוז צפון החלה בחקירת האירוע ואיתרו לא הרחק מהמקום חשודה במעשה, שברשותה היה חומר דליק. היא נעצרה ובמקביל אספו השוטרים את תיעוד מצלמות האבטחה, שהציגו את החשודה בזמן ביצוע ההצתה.
החשודה, תושבת הצפון בשנות ה-30 לחייה, שכרה בזמן ההצתה בקתה פרטית במתחם. התברר כי מדובר באישה המוכרת לרשויות הרווחה. החשודה הכחישה כל קשר למעשה, אך בידי המשטרה ראיות רבות נגדה והוגש נגדה כתב אישום. מעצרה הוארך עד תום ההליכים המשפטיים.
מפקח אמיר אלדר, שניהל את החקירה בתחנת כרמיאל מסר ל-N12: "האירוע הזה עלול היה להסתיים בפגיעה בחיי אדם, והנזק הוא פשוט מטורף. ההצתה בוצעה סמוך לבתים הפרטיים של בעלי המקום ומשפחתם שמאז מנסים לשקם את המתחם ואף חלקם נאלצים למצוא מקום חלופי עד תום העבודות. למרות שהחשודה סירבה, כל פעולות החקירה שוללות אפשרות שאדם אחר ביצע את המעשה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה