משפט

המרדף שריסק את הניידת: השוטרות התנגשו ברמזור ופונו לביה"ח

זה קרה אמש בכביש 16 במערב ירושלים. שתי השוטרות שהיו בתוך הניידת נפצעו באורח קל
מערכת ice |  1
התנגשות השוטרות ברמזור (צילום טוויטר)
אמש (שלישי), במהלך מרדף משטרתי בכביש 16 שבמערב ירושלים, ניידת משטרה התנגשה ברמזור, הוציאה אותו ממקומו והרכב נפגע בצורה קשה. שתי שוטרות, אשר היו בתוך הניידת נפצעו באורח קל ופונו לבית החולים. 
זה יכול היה להיגמר הרבה יותר רע: בחודש יולי האחרון, שוטר מתנדב נדרס למוות מפגיעת רכב גנוב בכביש 4, סמוך לצומת רעננה לכיוון דרום. השוטר מתחנת כפר סבא נהרג כתוצאה מפגיעת הרכב בשעה שהחשוד ניסה לפרוץ את המחסום משטרתי בצומת. בשלב מסוים, זיהו כוחות השיטור את גניבת הרכב ופתחו במרדף אחריו. במהלך המרדף, הוצב מחסום משטרתי בצומת רעננה מכיוון מחלף מורשה. בנקודה זו החליט החשוד לנסות לעבור את המחסום במקום לעצור, מפגיעה זו נהרג השוטר.
החשוד בדריסה, נער פלסטיני בן 17 מרמאללה, נחדש בכך שלאחר דריסת השוטר, המשיך בנסיעה ולאחר כמה דקות החליט לצאת מהרכב ולהימלט באופן רגלי. מתוך כך הוקפצו כוחות שיטור לאזור הדריסה ויצאו במרדף אחר החשוד הנמלט שסופו גם נעצר בחשד לרצח.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לידיעתכם ברכב בטחון צריכים לדעת לנהוג ולעבור קורס מיוחד
    אבי 12/2022/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא כל אחד ואחת יכולים לבצע מרדף כזה כאשר עברו טסט ויש להן רשיון נהיגה אבל לא מיומנות בנהיגה וזה מה שחסר להרבה בעליי רשיונות שהם לא נהגים ואני רואה את זה יום יום מחלקים רשיונות לכל אחד שנוסע לאט ובניחותא אלה לא נהגים אני במקרה עברתי קורס אצל גים ראסל באנגליה זו נהיגה עם הרבה מרכיבים שאינכם יודעים בכלל מה זה נהיגה
    סגור