משפט

מחריד: גופת אישה בחודש השמיני להריונה נמצאה בארון בגדים

משטרת מרילנד הודיעה כי מצאה  גופה של אישה שהייתה כבר בחודש השמיני להריונה, בארון הבגדים בביתו של טורי מור בן ה-31, זאת אחרי שהגיעה לחקור אותו על מותו של עובד בתחנת דלק שהוא חשוד שירה בו למוות
מערכת ice | 
זירת רצח-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
משטרת מרילנד הודיעה כי מצאה שלשום (שישי) גופה של אישה שהייתה כבר בחודש השמיני להריונה, בארון הבגדים בביתו של טורי מור בן ה-31, זאת אחרי שהגיעה לחקור אותו על מותו של עובד בתחנת דלק שהוא חשוד שירה בו למוות.
משטרת מחוז מונטגומרי גילתה את הגילוי הנורא בביתו של מור, בו הם חשדו שירה למוות באיילוו וונדימו בן ה-61 בחנות נוחות של תחנת דלק בה הקורבן עבד. הרשויות מסרו כי מור החל להתווכח עם הפקיד כששילם עבור מספר פריטים בחנות הנוחות, ואז פתח באש לאחר שהקטטה הפכה פיזית.

מאוחר יותר ראו החוקרים את מור בסרטון שהוציאו ממצלמות האבטחה בו הוא צועד מעבר לרחוב למתחם דירות, שם הם חשדו שהוא מתגורר. לאחר מעצר מור, המשטרה ערכה חיפוש בביתו ומצאה את גופת האישה שלטענתם הייתה במצב של ריקבון מוחלט.
מור סיפר לבלשים כי היה בקשר עם האישה וכי היא הייתה בחודש השמיני להריונה במותה. עוד סיפר מור לחוקרים כי חודש לפני כן התפתח בין השניים ריב שהוביל למותה. גופתה נשלחה לנתיחה. מור הואשם ברצח בכוונה תחילה והחזקת נשק חם ביחס לירי בוונדימו. לגבי אותה גופת אישה שנמצאה בדירותו, לאחר הנתיחה תתקבל ההחלטה אם יואשם ברצח נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה