משפט

מזעזע: רופא מואשם בתקיפה מינית של נשים מטושטשות

רופא בפלורידה הואשם בתקיפה מינית של נשים בזמן שהיו תחת חומרי הרגעה באמצע הליך קוסמטי. כך עבדה השיטה המחרידה שלו
מערכת ice | 
חדר ניתוח-אילוסטרציה (צילום freepik)
רופא בפלורידה הואשם בתקיפות מיניות לכאורה של שתי נשים שעברו הליכים במשרדו, כך על פי התשאול של המשטרה. הרופא מנאפולי, אריק אנדרו סלאטה, עומד בפני שתי סעיפים של פגיעה מינית באדם חסר אונים פיזית, על פי דיווחים בחדשות. בן ה-54 תקף שתי נשים בנות 51 ו-73 - באמצע ההליכים הקוסמטיים לאחר שלכאורה סימם אותן. על פי דו"ח משטרתי שהגיע לידי Naples Daily News.
האישה בת ה-51 סיפרה למשטרה שבמהלך ההליך שעברה בחודש שעבר, סלאטה נתנה גז צחוק כדי לעזור לה עם הכאבים בנוסף למרשם שלקחה כשהיא הגיעה, על פי דו"ח המשטרה. על אף שהיא אמנם לא הייתה בהכרה, היא אמרה שהיא הרגישה שסלאטה נוגע באיבריה האישיים לפני שהיא שאלה מה הוא עושה והוא הפסיק, נכתב בדו"ח.

לאחר מכן הוא השתמש בעוד גז צחוק והציע לה נוזל שקוף לא ידוע, אולי טקילה, לשתות, נכתב בדו"ח. עד אז היא אמרה שהיא הייתה שיכורה והתעלפה. כשהתעוררה, היא אמרה שראתה את סלאטה מבצע מין אוראלי והתעלפה שוב לפני שהספיקה לעצור אותו, לפי הדיווח. כשהתעוררה שוב, על פי החשד הוא חדר אליה, כך דיווח העיתון, לפני ששוב איבדה הכרה.
העיתון "נאפולי דיילי ניוז" דיווח כי האישה בת ה-73 התייצב ביום שני ואמרה לשוטרים שסלטה אנס אותה במהלך ההליך שלה. על פי הדיווחים, הקורבן סיפר לשוטרים שהרופא עיסה אזור בגופה והציע לה גז צחוק כדי להקל על כל כאב. ככל שהעיסוי נמשך ועוד גז צחוק נשאב, הקורבן אמרה שסלאטה אז אנס אותה, לפי הדיווח.
היא אמרה שהיא הייתה ערה וערנית במהלך התקיפה, ושסלטה היה מעליה במשך כ-15 שניות, לפי הדיווח. במהלך שתי התקיפות, סלאטה היה לכאורה האדם היחיד בחדר, כך דיווחה התחנה. על פי הדיווחים הוא נעצר ביום שני בלילה והוטלה עליו ערבות של 200,000 דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה