משפט

מחריד: חמישה הרוגים ו-18 פצועים בטבח קטלני במועדון גייז

אימה בקולרדו: חמוש פתח באש אל תוך מועדון גייז והרג חמישה אנשים, בעוד 18 אחרים נפצעו בדרגות פציעה שונות, זאת במסגרת יום הזיכרון לטרנסג'נדרים, המצוין מדי שנה ב-20 בנובמבר כדי להנציח את כל מי שנרצח כתוצאה מטרנספוביה
מערכת ice |  1
התנקשות (צילום pexels)
אימה בקולרדו שבארצות הברית: חמישה אנשים שהגיעו לבילוי במועדון גייז בעיר מצאו היום (ראשון) את מותם אחרי מתקפת יריות קשה שכוונה לתוך המועדון, כשבנוסף להרוגים ישנם 18 פצועים בשטח.
התקרית הקשה התרחשה במועדון Club Q שבעיר. מתיעודים שעלו לרשתות החברתיות נראה כאוס שלם באזור כאשר עשרות ניידות משטרה ואמבולנסים הגיעו למקום האירוע. המשטרה עדיין לא חושפת באיזה כלי נשק נעשה שימוש בתקיפה, אך דיווחים ראשוניים העלו כי ייתכן שהחשוד ירה בקורבנותיו עם רובה צלפים.
שוטרי קולורדו ספרינגס אישרו כי חמישה בני אדם נהרגו בירי במועדון Q עם עוד 18 פצועים - אם כי היקף הפציעות ל 18 האנשים טרם נחשף. המתקפה מתרחשת ביום הזיכרון לטרנסג'נדרים, המצוין מדי שנה ב-20 בנובמבר כדי להנציח את כל מי שנרצח כתוצאה מטרנספוביה.
הברמן שעבד במועדון, מייקל אנדרסון, סיפר ל"מירור": "פחדתי שאני עומד למות. התכוננתי לירות, אך אז היריות נפסקו. אחרי דקה או שתיים לא הייתי בטוח אם זה נגמר או לא, אז קמתי והחלטתי לרוץ לכיוון. מצאתי אדם שוכב על הרצפה שנורה בצווארו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חה חה חה
    אאאאאאאאאאאא 05/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצוין חה חה חה
    סגור