משפט

פעיל כת השטן נעצר לאחר "הקרבה אנושית" מצמררת

מקרה רצח חריג במיוחד נחשף בסוף השבוע בארה"ב, ועל פי החשדות, גבר בשנות ה-20 לחייו רצח אישה במסגרת טקס של כת שטנית, וברח ליערות על מנת להימנע ממעצר
מערכת ice | 
מעצר (צילום pexels)
לקראת יום המאבק באלימות נגד נשים נדמה שהנתונים ברחבי העולם רק הולכים ונהיים גרועים יותר. דיווח חדש מארה"ב חושף שאישה נהרגה בטקס שטני מזעזע לכאורה על ידי שלושה אנשים. האישה, בשם שרה הופסון, התגלתה מתה בביתה הנייד בטקסס לאחר שמספר אנשים שהיו מעורבים ברצח ביקשו מהמשטרה ללכת לבדוק אם היא בסדר.
על פי ההערכות הופסון (36) התגלתה עם חבלות רציניות בכל גופה ובעיקר בראשה וכנראה הוכתה בראשה באמצעות אבן גדולה. אוזניה ואצבעותיה ברגליים ובידיים נחתכו והושמו בשקית פלסטיק, בעוד שגופתה גולגלה בתוך שטיח. 
ביום חמישי האחרון המשטרה עצרה את אית'ן קייל מאיירס (26) לאחר ששני מעורבים נוספים טענו שהוא זה שעשה שהזיק לה והרג אותה. יתרה מכך הם סיפרו לכוחות שהוא התנהג מוזר בימים האחרונים ושהוא מעורב בפעילות של כת כלשהי. אמו של מאיירס אישרה את החשדות הללו ודיווחה שבנה שומע קולות, מאמין בשטן ושהוא מתחבא ביערות כדיי להימנע ממעצר. 
בעת זו לא ברור כיצד הרוצח הכיר את הקורבן אך דבר המעשה בוסס לאחר שהשוטרים מצאו את התעודה המזהה שלו בזירת הרצח, לצד מוצרי ניקיון, סכין, מוצרי צביעה ופריטים מרשיעים נוספים. בחיפוש באוטו שלו נמצא מעדר, שקיות פלסטיק, חומר דליקה, פטיש ואפילו אבן שתואמת את החבלות בראשה של פולסון. 
בעת זו מאיירס עצור ומואשם ברצח עם ערבות גובה של 1.25 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה