משפט

אייל גולן בעד המתחזה שלו? זו הסחת הדעת ההזויה

על פי מספר דיווחים, נעשה שימוש בכפיל שמטרתו לבלבל את העיתונאים והמפגינים נגד הזמר שהגיע לעימות עם נ' וט'. על פי הדיווחים, כפיר אגסי, שהוא חברו הטוב של הזמר הנחשב לכפיל ידוע שלו, היה זה שצעד למשטרה כדי למשוך את העין. בסביבת הזמר מכחישים
מערכת ice |  6
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, אינסטגרם/ אייל גולן)
סערה גדולה לקראת העימות המתוקשר היום (שלישי) של הזמר הוותיק אייל גולן במשטרת תל אביב עם שתיים מהמתלוננות נגדו בפרשת 'משחקי חברה', נ' וט', כעשור מאז שנפתח אחד התיקים המפורסמים בישראל וקטע מתוך החקירות אף הודלף.
בעקבות תלונות חדשות נגדו, גולן נאלץ להגיע שוב לעימות, כאשר גם הפעם חיכו לו מחוץ לתחנת המשטרה הפגנת ענק של כ-200 פעילים בסך הכל שהתייצבו לצד המתלוננות, בעוד הזמר זכה להפגנת תמיכה קטנה משלו מהעבר השני.

המתלוננות הגיעו ונכנסו מהכניסה הראשית, כאשר ממש כעת מתקיים עימות ראשון של גולן עם ט', בסיומו עתידה להתקיים מסיבת עיתונאים בה ימסרו שתי המתלוננות הצהרות לתקשורת ויענו על השאלות שנשלחו עבורן עוד טרם קיום המסע"ת. המפגינות נשאו שלטים של 'מאמינות לך' ובגנות גולן.
אלא שסיפור אחר מסעיר את כל העסק. על פי TMI, גולן הגיע בתשע בבוקר במכונית אאודי, וניסה לחמוק מהמפגינים, כאשר לכאורה גם נעשה שימוש בכפיל שמטרתו לבלבל את העיתונאים והמפגינים נגדו. על פי הדיווחים, כפיר אגסי, שהוא חברו הטוב של הזמר הנחשב לכפיל ידוע שלו, היה זה שצעד למשטרה כדי למשוך את העין.
מטעמו של אייל גולן נמסר ל-TMI: "לא היה ולא נברא. אף אחד לא שלח לבלבל אף אחד".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מתלוננת
    סמוי 11/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין מה יש להם להתלונן נערות ליווי שעובדת לא מתלוננת מחפשות כסף וז... שילכו קיבינמט
    סגור
  • 4.
    העביר אותן לחברים שלו? 10 שנים שישיר בכלא (ל"ת)
    יוסי 11/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אייל שים פס העם איתך
    אדם מישראל 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא להכנע לפמיניסטיות החלאות!
    סגור
  • 2.
    גאון ממש
    חחחח 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה יצירתיות ! עכשיו זה הזמן לנתב את היצירתיות לכיוון נכון
    סגור
  • 1.
    ארגוני הנשים הצבועות 200נשים ירדו ממשרדיהן הממונים
    יואבי 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    5 0
    משרדים של עמותות הנשים 1780 עמותות נשים פמניסטיות אשכנזיות גזעניות.. איפה הן בהוצאת אלפי ילדים מאמהות עניות לבתי אומנה שם מקבלות חברותיהן 17.000שח בחודש לגולגולת . הורסות נפשות. איפה הן שאנסו חיילות מחבלים וחברותיהן בפרקליטות מגוננות על מחבל רוצח ומסרבות להעמידו לדין על אונס מדוע לא יוצאות להפגין. ידע הציבור95 אחוז ממקרי האונס האכזרים מתרחשים במחסני הכליאה בתי אומנה בהן ארגוני הנשים מחזיקות ילדים בשיטת גולאגים ושופטים חותמות גומי מאשרים להן לאותן נשים אלה המציגות עצמן מפגינות כולן נשות קריירה חיות על חשבון כספי ציבור, רובצות בטמותות נשים שמאלניות לבנות גזעניות . איפה הן בפרשיות גדעון סער? איפה הן בפרשיות של מאות נשים שמתעללות בגנים בילדי הגנים היכן קברו ראשן ? שאלפי ילדי גן עוברים התעללות? איפה הן שבת שפכה שמן רותח על אמא ורצחה אותה ביסורים וחברותיהן בפרקליטות סגרו לה עסקת טיעון לפיה תשב 3 חודשים בכלא, איפה הן הצבועות הלבנות הגזעניות שאנס בגואי ילדה בת 10 ונידון ל5 שנות מאסר? למה לא מפגינות נגד הפרקליטות, אחפה הן שבכל חג עצמאות וחום טוב מקרינים סרטיו של אסי דיין זל שהיה מכה נשים ..
    סגור
  • בדוואי שאנס ילדה יהודיה בבית שלה
    בני 11/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על זה הם לא מפגינות!!
    סגור