משפט

מסתבך: תלונה נוספת על הרב צבי טאו

חשיפה שניה תוך מספר ימים אל מול המצלמה של מקרה בו הרב צבי טאו הטריד מינית אישה. אתמול (ראשון) נחשף סיפורה של דורית המאשימה את הרב טאו כי תקף אותה מינית בביתו
מערכת ice |  3
הרב טאו (צילום אוליבייה פיטוסי פלאש 90)
אמש (ראשון) שודר בחדשות 13, סיפורה של דורית, עולה משוויץ, שהותקפה מינית על ידי הרב צבי טאו, מחשובי הרבנים מהזרם החרד"לי. בסיפור היא מגוללת כיצד הכירו וקשר הידידות עם אשתו, הרבנית חנה.
דורית מספרת כי במהלך הפעמים אותם ביקרה את חנה בביתם, היא נמנעה מלהגיע כאשר ידעה שהוא נמצא, אך בפעם אחת שהגיעה, הוא היה. הרב טאו ניצל את ההזדמנות ותקף אותה מינית, לדבריה. היא הצליחה לבעוט בו ולברוח.

בעקבות המקרה דורית הפסיקה להגיע לבקר את חברתה, אך חנה חשדה. כאשר חנה שוחחה עם דורית, דורית התוודתה וסיפרה את המקרה. לדבריה, חנה האמינה ולקחה אותה לרב צבי יהודה קוק, רב הישיבה, לספר את המקרה ובעקבות כך הרב טאו סולק למספר שנים מהישיבה.
עם הזמן דורית הבינה כי היא לא הייתה היחידה ונשים נוספות נפגעו על ידו. בריאיון היא קוראת לכל מי שנפגעה – "נשים, בנות, לכו תתלוננו. חייבים להפסיק עם זה" וציינה כי "לי הוא הרס את כל החיים".

מי שהסיפור נגע לליבה היא סיון כהן שכתבה "6 דקות שמזקקות איך נראית תקיפה מינית. איך נראה הכאב שנגרם ממנה. איך נראה הקושי להתלונן. ואיך נראות ההשלכות שלה... האישה הזאת מדהימה וכל מה שבא לי זה לחבק אותה".
מדובר במקרה שני מהימים האחרונים בו מואשם הרב טאו בתקיפה מינית והמשטרה כבר פתחה בחקירה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הרב טאו
    יוסי 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני לא מכיר לא את הרב טאו ולא את הגברת אבל יש כמה. דברים מוזרים בעדות שלה 1. היא טוענת שזה קרה לפני ארבעים שנה והרב הרחיק אותו לכמה שנים זה אומר שהרב החזיר אותו לתת שיעורים אחרי שלוש ארבע שנים כלומר הרב החזיר אותו לתת שיעורים לפני 36 שנים ומה לעשות שהרב מת לפני ארבעים שנה ובטח היה חולה לפחות שנתיים ולא היה יכול לטפל בנושאים כאלה אז זה מוזר 2. היא טוענת שהוריד לה את התחתונים והוריד לעצמו ואז היא נתנה לו בעיטה ברגל שמאל וברחה אז איך היא אומרת שבשביל סיפוק של חמש דקות הוא הרס לה את החיים אני לא מכיר מישהו שגומר מבעיטה לביצים 3. היא באה עם כיסוי ראש לריאיון איך רואים בבירור שהיא לא הולכת עם כיסוי ראש כנראה שכיסוי ראש נראה יותר אמין 4. תשימו לב שאי אפשר לדעת כלום כי היא משתמשת באנשים שנפטרו ולא יכולים להכחיש מה גם שממה שאנחנו שומעים מדובר באישה בעייתית אתם תשפטו אני עוד פעם אומר שאני לא מכיר את הרב ובחיים לא ראיתי אותו במציאות עוד דבר הרב אמר שמה שאמרו על חיים וולדר זה עלילה כלומר הרב לא האמין שאדם כזה יכול לעשות דברים כאלו כי זה לא נתפס לו בערכים שלו אז איך הוא עשה מסקנה יש גוף שמסתתר
    סגור
  • 2.
    איבה איום ופחד מגברים
    גבי 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפני 1 שע' בהנחיית סעיף 2.5 של דורית בייניש ועדנה ארבל בוטלה הדיברה "לא תענה עד שקר" והמצווה "עד זומם" רק עבור נשים!, - וזאת הייתה האות לריבוי תלונות שווא/התיישנות/רף נמוך כי מראש ישנה הגנה אוטומטית עליהן. זהו טרור של נשים המנצלות עובדה זאת בתקשורת ובבתי המשפט ופיסקת ההתגברות חייבת לכלול גם את זה!
    סגור
  • 1.
    וזה הפטרון של הטאליבן מנעם שמטיף לערכי המשפחה?
    שפיצר 11/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מזעזע!
    סגור