משפט

פלשתינאי ביצע מעשים מגונים בתושבת בפ"ת בתוך מעלית - ונעצר

ושב קלקיליה בן 30 נעצר והובא להארכת מעצר בבית המשפט בפתח תקווה. הפלשתינאי נעצר על ידי המשטרה בחשד כי ביצע מעשים מגונים בתושבת העיר פתח תקווה בזמן שהשניים היו יחד במעלית
מערכת ice | 
מעצר-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ רועי אלימה)
תושב קלקיליה בן 30 נעצר והובא הבוקר (שישי) להארכת מעצר בבית המשפט בפתח תקווה. הפלשתינאי נעצר על ידי המשטרה בחשד כי ביצע מעשים מגונים בתושבת העיר פתח תקווה בזמן שהשניים היו יחד במעלית.
על פי האישום, אותו תושב קלקיליה נכנס  למעלית בבניין בעיר והחל לגעת באישה שהייתה במקום. התלוננת מיד נמלטה מן המעלית והזעיקה את המשטרה שפתחה בסריקות באזור והצליחה לאתר את החשוד ולעצור אותו. 
עם קבלת הדיווח, שוטרי תחנת משטרת פתח תקווה פתחו בסריקות באזור שבו אירע המקרה בו החשוד ביצע מעשים מגונים באותה אישה במעלית. הקורבן נמלטה מהמקום והזעיקה את המשטרה שפתחה כאמור בסריקות ואיתרה את החשוד שעבד בבניין בשיפוצים. הוא נעצר, נלקח לחקירה שבסיומה נשאר במעצר עד תום ההליכים. 
כזכור, השבוע בית המשפט גזר על תושב הפזורה הבדואית שפרץ לבית של משפחה בדרום באמצע שעת לילה מאוחרת והתעלל מינית בילדה בת 10 5 שנות מאסר בלבד. ההחלטה עוררה זעם רב בקרב הציבור על העונש המגוחך שקיבל אותו עבריין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה