משפט

הותר לפרסום: זו אשת ראש העיר שסחטה איש עסקים

אשת ראש עיריית כרמיאל, סוזי קונינסקי, היא החשודה שנחקרה ביחידת להב 433, בחשד שלכאורה שלחה תמונות מביכות של איש העסקים אלון אזולאי, לחברי ליכוד, על מנת למנוע ממנו להתמודד לראשות העיר
מערכת ice |  1
סוזי קונינסקי (צילום צילום מסך מסרטון, Ynet)
היום (שני) הוסר צו איסור הפרסום ונודע כי אשת ראש עיריית כרמיאל, סוזי קונינסקי, היא החשודה שנחקרה ביחידת להב 433, בחשד שלכאורה שלחה תמונות מביכות של איש העסקים אלון אזולאי, לחברי ליכוד, על מנת למנוע ממנו להתמודד לראשות העיר.
ישנן לא מעט הקלטות ותיעודים נוספים של המתלוננים ואחרים שביצעו מעקבים בחודשים האחרונים כנגד עורכת הדין סוזי קונינסקי, אשת ראש העיר משה קונינסקי. בימים אלו מתנהלות תביעות אזרחיות הדדיות בין הדמויות בפרשה.

על פי החשד, קונינסקי שכרה את שירותיו של חוקר פרטי שיצלם תמונות "מביכות" שיפגעו בהתמודדות, ושלחה אותן לבכירים בליכוד, בשל כך הוא כמובן התלונן במשטרה וכעת לאחר החקירה נראה שהיא הסתבכה בגדול.
במהלך הפעילות הבוקר המשטרתית חיפושים בבתי החשודים ובמשרדיהם ונתפסו מוצגים לצורכי חקירה. במסגרת החקירה נגבו עדויות וצפויים להיחקר מעורבים נוספים. החקירה מנוהלת ע"י משטרת ישראל ובליווי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.  יחידת לה"ב 433 הביאה את אשת ראש העיר בפני בית משפט השלום בחיפה כדי לבקש את הארכת מעצרה לטובת המשך החקירה בעניינה ולטובת סיכום הממצאים.
עוה״ד עמית חדד ונעה מילשטיין המייצגים את אילן סרדל מסרו בתגובה: ״מרשנו קצין משטרה בכיר לשעבר שעושה חיל בתחום החקירות תוך שהוא מקפיד קלה כבחמורה בהוראות הדין. אין ולא נטענה נגדו טענה כלשהי על פעולה לא חוקית ועד לרגע זה לא ברור כלל מדוע הוא נחקר באזהרה. אין לנו ספק כי לאחר שהמשטרה תבחן את התמונה הראייתית במלואה, היא תגלה כי בפועלו של מרשנו לא נפל כל רבב״
מטעמו של איש העסקים והפעיל החברתי בכרמיאל אלון אזולאי נמסר: "הפרסום חושף טפח משורה של אירועים חמורים שחלקם עוד ייחשף בתקופת הזמן הקרובה. בחודשים האחרונים משפחתי ואני אוימנו ונסחטנו על ידי בעלי כוח, שנהגו כעבריינים, מטעמו של איש ציבור בכיר בכרמיאל. אותם עצורים, ביקשו לא רק להכפיש את שמי ולפגוע בתא המשפחתי שלי, אלא להתערב במערכת הבחירות הקרובה בכרמיאל ולמנוע את התמודדותי לראשות העיר. מדובר בסחיטה פלילית חמורה ביותר, שנועדה לפגוע ברצון הבוחר ולשמר אינטרסים כלכליים ופוליטיים בעיר כרמיאל.  משפחתי ואני בחרנו שלא להיסחט, שלא להירתע ופעלנו להגשת תלונה מידית למשטרת ישראל, שפעלה במהירות וללא דופי."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אשת ראש העיר
    יוכי 11/2022/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עצוב, מקווה שתענש למרות הקשרים שלה עם אנשים בכירים בליכוד ( בכנסת...)
    סגור