משפט

החשד: הארגון של טראמפ העלים מס במשך 15 שנה לפחות

על פי החשד, החברה של הנשיא לשעבר, השתמשה בהטבות כדי לשלם למנהליה, מבלי לדווח עליהן, כחלק מתוכנית לכאורה להימנע מתשלום מסים בתקופה שבין 2005 ל-2021 לפחות
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay)
ארגונו של טראמפ רימה את רשויות המס במשך 15 שנים על מתן הטבות גדולות למנהלים בכירים - כולל דירות ומכוניות יוקרה, כך אמרו התובעים במנהטן בזמן שהמשפט הפלילי של חברת הנדל"ן יצא לדרך היום (שני). החברה של הנשיא לשעבר, השתמשה בהטבות כדי לשלם למנהליה, מבלי לדווח עליהן, כחלק מתוכנית לכאורה להימנע מתשלום מסים בתקופה שבין 2005 ל-2021 לפחות, כך אמרה עוזרת התובעת המחוזית סוזן הופינגר בהצהרות הפתיחה שלה בבית המשפט העליון במנהטן.
"המקרה הזה עוסק בחמדנות, בגידה ורמאות במסים", אמרה הופינגר למושבעים. "התוכנית אושרה בדרגים הגבוהים ביותר של מחלקת הנהלת החשבונות בחברה", היא הוסיפה. התיק צפוי להיות תלוי במידה רבה בעד הכוכב של התביעה, סמנכ"ל הכספים אלן וייסלברג, שהסכים להעיד לאחר שהודה באשמה באוגוסט על קבלת 1.7 מיליון דולר "מהספרים" במרמה מהחברה.
ארגון טראמפ מואשם בכך שסייע לוויסלברג ולמנהלים בכירים אחרים להתחמק ממס הכנסה על ידי אי דיווח מדויק על הפיצויים המלאים שלהם לממשלה. במקרה של וייסלברג, הוא התמודד עם קבלת שכר דירה חינם על דירה באפר ווסט סייד, מכוניות יוקרה ותשלומי שכר לימוד עבור נכדיו. הופינגר אמרה למושבעים כי הראיות מראות שתשלומים רבים "לא מהספרים" לוייסלברג שולמו דרך החברה, אך שכר הלימוד בבית הספר הפרטי לנכדיו של סמנכ"ל הכספים דאז "שולם על ידי דונלד טראמפ באופן אישי". טראמפ עצמו אינו מואשם בתיק או מואשם בשום עוול.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה