משפט

טרגדיה: מורה ותלמידה נרצחו בירי רצחני בתיכון

מורה ותלמידה נרצחו בירי המוני בסנט לואיס, מיזורי. תלמיד לשעבר בן 19 נכנס לבית הספר, ירה והרג את שתיהן ושבעה תלמידים נוספים נפצעו. שוטרים הצליחו לחסלו במקום
מערכת ice | 
זירת הירי (צילום טוויטר)
שוב זה קורה בארה"ב. צעיר בן 19 פתח בירי בבית ספר תיכון בדרום העיר סנט לואיס במיזורי. כתוצאה מהירי נהרגו המורה ג'ין קירק קוצ'קה בת ה-61 והתלמידה אלכסנדרה בל שאמורה הייתה לחגוג 16 בחודש הבא.
אורלנדו האריס בן ה-19, בוגר התיכון מהשנה שעברה, נכנס לבית הספר והחל לירות לכל עבר. פרט לשתי הנרצחות נפצעו על שבעה תלמידים שפונו לבית החולים במצב יציב. ארבעה מתוכם נורו ושלושה נפצעו כתוצאה מהבריחה וטופלו עם פציעות של שברים וחתכים.

"תגובת המשטרה הייתה יותר ממרשימה", כך מסר דניס ג'נקרון, מפקד תחנת הכבאות של סנט לואיס לטיפול המשטרה המהיר שבזכותו לא היו נפגעים נוספים. על פי המידע שפורסם בשעה 9:11 התקבלה שיחה במשטרה סנט לואיס אשר דיווחה על הירי ותוך ארבע דקות השוטרים הגיעו למקום.
בשעה 9:23 (12 דקות אחרי השיחה), השוטרים הצליחו לאתר את החשוד ותוך שתי דקות הצליחו לירות ולהרוג אותו. בשעה 9:52, כלומר תוך 41 דקות משיחה הטלפון, הם וידאו כי כל הזירה נקייה ואין שום סכנה נוספת הנראית לעין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה