משפט

איברי המין ה"מעוותים" של הארווי ויינשטיין ייבדקו במשפט

הקורבנות של המפיק ההוליוודי יעלו על הדוכן ויתארו "דברים ייחודיים בגופו", כולל האשכים שלו, כשהן יזכרו כיצד הוא תקף מינית כל אחת מהן

מערכת ice |  1
null (צילום רויטרס)
איברי המין המעוותים של הארווי ויינשטיין, ייחשפו ויידונו בפירוט, במהלך משפטו על פשעי מין, כך חשפו התובעים אמש (שני). הקורבנות של איל הוליווד המושפל יעלו על הדוכן ויתארו "דברים ייחודיים בגופו", כולל האשכים שלו, כשהן יזכרו כיצד הוא תקף מינית כל אחת מהן. "מה שאני מתכוון אליו הוא תוצאה של ניתוח שהנאשם עבר ב-1999", אמר סגן התובע המחוזי, פול תומפסון, לחבר המושבעים, כאשר ויינשטיין הניד בראשו. "בגלל זיהום, האשכים שלו למעשה נלקחו משק האשכים והוכנסו לירכיו הפנימיות", המשיך תומפסון.
"אף אחת מהקורבנות לא תתאר את האנטומיה שלו בצורה מושלמת, אבל רובן יוכלו לתאר את החריגות האלה, שהן ראו במהלך התקיפות", אמר סגן התובע והוסיף כי הניתוח גרם ל"צלקות די בולטות", אשר ניתן יהיה לראות בתמונות שיוצגו בבית המשפט. ויינשטיין - שכבר מרצה 23 שנות מאסר בגין אונס ותקיפה מינית בניו יורק - עומד כעת למשפט בגין תקיפה מינית של ארבע נשים בלוס אנג'לס בין השנים 2004 ל-2013.
תומפסון גם הראה מצגת וידאו, שהעלתה תמונות של הקורבנות שלו עם ציטוטים מעדויות קודמות שהוקראו בפני חבר המושבעים - כולל "אני רועדת וסוג של נגררת לחדר השינה" ו-"הוא הכניס את איבר מינו לתוכי, אבל הוא לא היה זקוף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ווינשטיין שכבר מרצה 23 שנות מאסר?
    בוו 10/2022/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם בכלל בודקים מה אתם כותבים? לראייתי, לא מעיד על מקצוענות עיתונאית יתרה
    סגור