משפט

הערכה: מזמיני הרצח בעולם התחתון דאגו להיעלם מהארץ

חוקרי המשטרה מעריכים כי החשודים שנעצרו לאחר רצח בני שלמה בתחנת הדלק באזור הם רק קבלני ביצוע, ואילו מזמיני החיסול דאגו מראש לצאת מישראל טרם החיסול
מערכת ice |  1
חיסול העבריין בני שלמה (צילום לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים)
חוקרי משטרת ישראל מעריכים כי מזמיני החיסול של בני שלמה בתחנת הדלק באזור אינם נמצאים בשטח ישראל, אלא דאגו להיעלם מהשטח טרם הביצוע. ארבעת החשודים שנעצרו לאחר המקרה הם על פי ההערכה רק "קבלני ביצוע".
שמעון איפרגן מאתר mako מפרסם כי העבריינים שעל פי החשד הזמינו את החיסול נמלטו יומיים לפני הרצח לטורקיה, מרוקו וספרד מחשש שהמשטרה תזמן אותם לחקירה. גורם במשטרה אמר כי יש להם הערכה במי מדובר והמשטרה תגיע לכל מי שמעורב ברצח ותמצה עמו את הדין. לדברי איפרגן החשוד המיידי הוא יריבו הגדול של בני שלמה, שלום דומרני שנמצא בימים אלו במרוקו, וגם חייליו שנמצאים בארץ ירדו למחתרת ונזהרים מ"סגירת חשבון". לפי ההערכות אנשיו של שלמה ירצו לנקום את מותו ועל כן צפויים ניסיונות חיסול נוספים.
כזכור, בעקבות הרצח שאירע בתחנת הדלק באזור, נעצרו שלושה - מועיאד מילאד, עלא סאלח ומוחמד סלאח, תושבי שכונת ג'ואריש, החשודים בחיסולו של ראש ארגון הפשע בני שלמה. עצור נוסף רביעי חשוד במעורבות אבל לא ברצח עצמו. ביום ראשון תבקש המשטרה בבית המשפט להאריך את מעצרם. הנשק בו בוצע הרצח טרם אותר.
לאחר הרצח התפרסמו ברשתות ובתקשורת סרטונים המתעדים את החיסול מתחילתו ועד סופו, כיצד שני הגברים יורדים מהרכב, רודפים אחר העבריין, יורים בו, מוודאים את הריגתו ונמלטים מהמקום.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל העבריינים יחוסלו במו ידיהם
    חוני 10/2022/11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאלא מברוק. תחסלו אחד את השני ואנחנו נסתכל בצד עם מחיאות כפיים. חחחח
    סגור